4,9 gb is ps4 update. Voor level 30 mensen die ps4 versie hebben, voeg me toe: PastaPanda M'n twee maten zijn namelijk nog geen level 30 en incursion in mijn eentje doen of met randoms, lijkt me vruchteloos.
First wave m1a blueprint in DZ03 safehouses te koop. Gear score 204. Rank 75 nodig I know what to grind for. @bulletproof010 Komt compensatie voor de back pack problemen. Wordt nog bekend gemaakt wat precies! Edit: incursion is al gedaan binnen een uurtje op hard mode. Hard mode is nodig om challenging vrij te spelen, maar je krijgt maar 1 keer de weekly reward
@bulletproof010 zijn we kwijt aan Nintendo. Pokemon meuk. Iemand die vanavond wat "named" enemies (normal/hard) missies wil gaan doen om te kijken of er echt goede meuk dropt?
Naah die komt nog wel terug. Gear score is makkelijk te manipuleren btw gewoon een slechte secondary en pistol equippen en de hogere gear pieces in de stash doen.
Gadverdamme Monk ... Destiny praktijken In Trials of Osiris pauper gear aantrekken of een kut gun equippen.
Kan er tenminste nog een week met poepluier verschoners gespeeld worden Op naar de dark zone. Lekker als gear score 159 poppetje terwijl het eigenlijk 170-180 moet zijn. Ik vind mooi
Hahaha ... hou op man. Ik dacht dat m'n tripjes Darkzone dodelijk zouden zijn door het aantal mensen wat op ons zou schieten. Echter is het pas broekpoepen als je iemand in je Squad hebt zitten die Trigger-Happy is. Ben zwaar benieuwd op welke missie (normal/hard/challenge) die gele loot dropt
Kak, krijg melding dat account tijdelijk niet toegankelijk was net op moment dat ik bijna klaar was met challenge mode.