Ik doe dakloosjes helpen. Broodjes bakken doe ik alleen vrijdagen Daklozen kunnen met dit weer echt nog wel een dagje langer zonder werk, schulden aflossing of slaapplek. Ik ben een sleeper agent en moet mijn plicht vervullen om de wereld te redden en ondertussen vette loot te krijgen
Weet iemand toevallig al welke blueprints er bij de BoO nu te koop zijn? En wat duurt de middag toch gvd lang.....
M44, mp5, sommige delen van de nieuwe sets en nog wat andere blueprints. Belangrijkste blueprints zijn de first wave m1a en tactical AUG. Te koop in dz03 als je rank 75 bent in de dark zone
Ik hoop dat hij sws body armor en gloves heeft. Ja had gelezen dan DZ3 vendor goeie shit had, jammer dat ik niet veel in de DZ te vinden ben nog en pas lvl 21 ben
Ik probeer zoveel mogelijk te levelen in een group, maar zelfs dat gaat best traag, zeker als je er iemand bij hebt van level 10 die 4 levels te laag is voor de missie die je doet. Iemand een tip hoe ik sneller kan levelen? Voel nog geen behoefte tot de DZ. Overigens van de week wel een level 30 met uber gear gehad in de groep, deed bijna alles solo. Gaat lekker dan met die XP, maar dat tref je niet snel weer in MM.
https://docs.google.com/forms/d/1sIm4Qa3HPoBOSN1r_2ThKMkFXblIQcF0haJ5FqoDK3E/viewform#start=openform Oproep van iemand op reddit om in te vullen welke high end je waar krijgt. Zo kan de loot table bepaald worden Dus mocht je een high-end van een boss krijgen, zou het mooi zijn als je even de tijd wil nemen. Kost nog geen 10 seconden.
Matchmaking voor de DZ werkt nog niet helemaal goed. Heb een aantal keer moeten zoeken om in een uiste gearscore-groep te komen zodat we niet verspreid zaten. Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Dark Zone met 2 andere randoms gedaan net. Fucking baas. 5 rogues kunnen killen, heel wat luxe wapens/armor extract, dropping binnen geharkt (viel wel tegen, alleen maar paarse rommel). Voelde aan als onoverwinnelijk en eindelijk ook in dark zone 5 en 6 rond gespeurd. Met 3 man kan er sowieso weinig mis gaan tenzij je toevallig een grotere/sterkere groep tegenkomt. Was dikke fun in ieder geval!
Ik heb 450 phoenix coins en ben ilvl 182. Wat raden jullie aan? wil wel zo'n groene 214 kopen van striker, maar die hij nu heeft is alles random. Durf ik niet helemaal aan haha.
Die fout heb ik een keer met Destiny gemaakt... doei leg coins. 60 van die munten weggegooid toen , dus zou dat in deze game ook niet doen tenzij je precies weet hoe die random selecteert, maar dat lijkt me sterk anders heette het niet random.