"We're excited to give guardians new bounties, new quests, new gear blablabla" Maar geen nieuwe gebieden.....iets wat het zo gruwelijk nodig heeft.
Gebieden maken mij niet zo veel uit. Nieuwe shit om te doen en grinden daarentegen... ROAD TO 335!!!HHHNNGGHHH
Je praat tegen iemand die de game al maanden heeft weggelegd en volgens mij vorig jaar ook al 'klaar' was met destiny ik gok dat zulke opmerkingen Mad niet echt aanzet om het spel op te starten. Kan beter wachten tot Destiny 2. PS: wanneer komt de verloren dark zoon weer terug?
Dat niet zo zeer ... eigenlijk. Bij Destiny is het gebrek aan variatie gewoon ... tja. Anyway, dat heb ik al vaker gezegt. Lijkt me wel vet om wat meer variatie te hebben kwa wapens en gear. Wat dat betreft vond ik het met House of Wolves (de Etheric Light upgrade) stukken beter
rng is eindelijk een keer met mij. Krijg de hoed van malok uit de nightfall (boss drop) Sent from my iPhone using Tapatalk
Voidwalkers... Holy shit, icm Nothing Manacles. Health en grenade regeneration is abnormaal goed. Whahahaha. Love my warlock.
Fatal vision ship en shadow price gehad gister Maar wat is het heerlijk dat je gewoon alles makkelijk kan infusen. Heb er gister ff 1000 motes doorheen gejaagd bij NM Hele gearset gehad van ze alleen jammer dat ze allemaal kut perks hebben. Dus bewaar mn chroma's nog wel fftjes voor gear met betere stats. Vanaaf maar is kijkje nemen in de PoE challenge. Oh ja en wat een geweldig stuk dat je ghost zegt : "whatever happened to kill them baaaaacckk!!"
@bulletproof010 Huh? Ik heb wat gemist? Infusen is anders nu? Hoe dan? Vanavond weer opstarten na ... errr ... in ieder geval sinds oktober 2015
Ipv 4 tot 6 light omhoog met een infuse, pak je nu de hele lading. Dus als je een 330 wapen infused, word het je wapen ook daadwerkelijk 330, in 1 keer.
100% Infusion is heerlijk. Gisteren een dis van 280 naar 316 gegooid PoE 42 inclusief challenge is helaas wel te makkelijk.