[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

1. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Minimaal 16 dex.

Wat een heerlijk spel toch weer zeg.

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    @WinterBase: Trust me, de eerste baas is altijd de lastigste. De FS games zijn fucking freaking hard maar fair. Als je eenmaal de basis doorhebt, ben je al een heel eind. Ik heb Demon's Souls, Dark Souls 1 en Dark Souls 2 allemaal minimaal twee keer uitgespeeld, maar koek du bastogne in Blood Borne killde me 5 keer voor ik hem had :+ Lees desnoods een guide want als je er eenmaal in zit ben je verkocht for life!

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Eindelijk de Fume Ultra Greatsword gevonden!! Mijn hele build draait nu om dat wapen haha. Wel 50 STR req maar dat wapen is echt fucking sterk. Vooral ook met pvp

Rienbu vindt dit leuk.
  4. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Vraagje:

Ik heb een Dex focussed build (zit momenteel op 21) en zag dat de Scimitar goed schaalt met Dex.
    Nu wil ik deze graag infusen en zag dat deze op A schaalt met een Sharp Gem. Alleen gaat dan de damage wel een stukje omlaag itt zijn normale versie.
    Gaat deze naar mate ik 'm level veel meer omhoog of blijft het onderdoen aan de normale versie.

Heb alle souls gespeeld maar eigenlijk nooit echt iets van dat schaal systeem begrepen. Althans, nooit in verdiept.

Wat vinden jullie een goed Dex wapen?

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe bevalt de game tot nu toe mensen?

Heb net zelf een video van de game gezien, een Before you Buy video waar ze allemaal dingen tonen. Man wat een gave vijanden, gebieden, sfeer etc. Ik ben op het moment nog bezig met DS2: SOTFS en die wil ik eigenlijk uitspelen voordat ik 3 haal maar om een of andere reden vind ik de meeste gebieden niet heel boeiend in 2 tot nu toe.

Dan kijk ik naar deel 1 en deel 3 en dan.... damn dat is nogal een verschil. Maar goed, ik ben wel aardig op weg en moet gewoon lekker doorzetten. Ik merk wel dat ik zeer veel moet gaan oefenen met dat rollen, want op dit moment kom ik niet voorbij het Three Sentinals gevecht in 2.

Sorry dat ik over 2 begin in een 3 discussie.

6. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Deel 2 doet voor mij op alle vlakken onder aan andere delen. Alleen de 60fps is lekker maar ben zo gewend aan 30fps tbh.
    Zal deel 2 hoogstwaarschijnlijk nooit meer opstarten.

Deel 3 is echt weer een souls game als vanouds vind ik.

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ben zeer benieuwd, maar ik zal straks eerst voor Bloodborne GOTY gaan.

Is de character-creator een beetje tof en uitgebreid, of kun je weer alleen gedrochten maken?

Smok3y vindt dit leuk.
  8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ook gekocht als mijn eerste Soulsborne game ooit. Heb er zin in!

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks, ga er vanavond opnieuw voor zitten. Moet toch een keer lukken :+

10. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    In DS1 vond ik het erg fijn om als Mage te spelen. Met Bloodborne heb ik echter geproefd van het snelle, aanvallende werk en daar ga ik nu weer voor, dat speelde echt superchill. Als het spel bevalt, bouw ik daarna nog wel een Mage/Pyro build. :D

Ik moet nu wel ff snel die disc erin stoppen, was tot nu toe te druk met een unboxing video en wat freelance werk. #firstworldproblems XD

den3004, AnubisNefer en Rienbu vinden dit leuk.
  11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Leuk filmpje @Rickk

Om op de muur op te hangen :+

AnubisNefer en Rickk vinden dit leuk.
  12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Dankjwel! Ja ik kwam er ff niet uit XD

Rienbu en AnubisNefer vinden dit leuk.
  13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ook een beginnetje gemaakt. Wel weer erg wennen aan controls. Had in de eerste minuten al mijn estus op omdat ik steeds op vierkantje drukte om te attacken :eek:
    Eerste boss was ook ff schrikken. Die eerste vorm was easy, maar die tweede, mijn hemel! Ik zag ook gewoon niks, niet zijn hit windows, maar uberhaupt niks, ding neemt heel het beeld in beslag :eek: Uiteindelijk wel echt zeer close gelukt.

Speelt toch heel anders weer dan BB, vooral ook er weer aan denken schildje op te houden de hele tijd. Begonnen met een warrior. Twijfelde over Pyromancer, die had ik in deel 1. Kan later altijd nog Pyro erbij nemen.

Normal enemies geen moeite mee, BEHALVE die lui die transformen net als die eerste boss. WTF hebben die beesten gegeten joh?!? Melee echt haast niet te doen, ik zie het niet. Gelukkig werken firebombs goed. Komen ze eigenlijk terug ?

Vind exploration en sfeer echt weer GEWELDIG. Helemaal mijn ding. Wel kut dat je veel minder health hebt als je niet een ember hebt genomen. Ik haat dat PvP, ben benieuwd hoever me dat in de weg gaat zitten. Maar die bosses, pffffftttt, ik schijt echt al uren vooruit :)

Smok3y vindt dit leuk.
  14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @Yi-Long

Nog steeds gedrochten :p

@Gakkie

Scheelt dat de eerste helft van de game redelijk te doen is alleen ;)

Yi-Long vindt dit leuk.
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Voor jou ja :) Tis net als met BB. Nergens in de game problemen gehad, behalve bij de bosses. Hoop dat ik hier ook summons krijg als ik ze nodig heb. We gaan zien of en waar het schip strand ;)

16. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hahaha was droog

@Gakkie

Laat maar even weten als je wilt co-op'en. Ben namelijk ook (probeer Niet te zeggen dat jij niet goed bent hoor :) ) niet erg goed in deze games.
    Heb zelf 4 bosses down momenteel.

Ik moet niet te veel op GAF lezen. Sommige gasten zijn veel te goed en ik word er alleen maar akelig van als ik lees dat ze minimaal 10/15 levels lager zijn dan ik en erdoorheen vliegen in 3 uur tijd waar ik ruim 7 over doe hahaha.

Laatst bewerkt: 13 apr 2016
  17. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Kun je deze game coop doen???

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Jullie mogen mij ook toevoegen voor ps4
    Smok3y_jay85

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Fuck, zelf met video guides erbij lukt het niet om voorbij de eerste boss te komen. Kom niet eens in de buurt. Volgens mij is het me 1x gelukt om z'n levensbalkje op de helft te krijgen maar verder dan dat kom ik niet meer. Hoe vet ik het ook vind, misschien ben ik gewoon te slecht :+

AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb je ook hulp gezocht van anderen in de vorm van een summon? Levelen en je gear wat meer upgraden kan ook enorm helpen bij een moeilijke baas.

Deel Deze Pagina