http://wegotthiscovered.com/movies/men-in-blackjump-street-crossover-gets-official-title-logo/ Wat.de.fuck.
Ik wist het. Bij het zien van dit En dat uiterlijk is gewoon geen joker. Past totaal niet bij zn karakter
Ledger beste Joker, grootste haar vooraf. Affleck beste Batman, grootste haat vooraf. Bewijst maar weer dat 99% van het filmpubliek geen reet verstand heeft van goed casten. Ander kleiner, ook iets minder goed voorbeeld, vind ik de gast die Thranduil speelde in de Hobbit trilogie. Iedereen had op internet zijn zware bedenkingen, tot ze hem eindelijk zagen in korte docu's en de trailer. Bovendien was die ook verreweg het meest interessante personage. Hij is alleen niet de grootste verrassing, dat was Martin Freeman als Bilbo. Iedereen die haatte zijn cast, filmen heb ik van begin tot eind gevolgd, maar bleek uiteindelijk ook de beste cast van de trilogie te zijn. Zoals ik al zei: 99% heeft er geen reet verstand van.
En weer de zoveelste Lotr verwijzing in een post. ;-) Gast, kappen nou. Je mag Tiberius heten tegenwoordig, maar ik zie alleen maar geel. Edit: En niet mij quoten en in je antwoord een verwijzing maken naar Mass Effect.... ;-)
Weet niet. Vind persoonlijk dat er veel verschillende jokers kunnen zijn en vind het prima bij zijn character passen. En zo vreemd is het allemaal niet zoals tattoos. Frank Miller zijn Joker in Dark Knight Returns bijvoorbeeld. Maar mijn punt was meer dat ik niet beoordeel nog verder. Tot ik hem echt gezien heb. Net zoals toen met Ledger en met Affleck.
My bad was idd All-Star Batman & Robin van Miller. Btw Civil War krijgt goede reviews. Veel vinden het zelfs beter dan Winter Soldier. En beste Spiderman. Hype.
Serieus, ben nu eenmaal fan van die serie films en boeken, dus ja daarom praat ik er veel over. En zoals ik al zei volg ik het ook voortdurend, so gives a fuck over die verwijzing. Lees het niet, of reageer niet zo simpel is het.
Heb ik zelf een tijd geleden ook gedaan met een aantal members. Ik heb er totaal geen problemen mee als je dat doet, lekker rustig voor zowel jouw als voor mij. Ik zie er het positieve wel van in.
Verwijzingen naar LOTR zijn oké, maar verwijzingen naar die verschrikking genaamd The Hobbit dus niet he.