[XOne & PC] Quantum Break

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mei 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb ook gewoon net een Alan Wake code gekregen. Dus niet alleen American Nightmare maar ook gewoon Alan Wake. Thanks Cdkeys. Had begrepen dat dit niet zou gebeuren.

Niels_x360 vindt dit leuk.
  2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo net mijn eerste playtrough erop zitten. En wat een mega vette game zeg. Verhaal is zo tof. De omgeving is ook gruwelijk, zeker wanneer de tijd stil staat en je zelf kan rondlopen. De details en zo, machtig mooi. Heb soms minuten doelloos door een kamer gelopen om alle details te bekijken. Man man man dit vraagt om een vervolg.

Enig minpunt is absoluut niet de duur van de game, ik heb er een uur of 17 over gedaan. Deze game vraagt niet om er doorheen te rushen. Het is exploren en kijken naar de kleine details. E-mails etc. Snap als je voor run en gun gaat, dat je binnen 10 uur door de game bent, maar dan heb je het concept van de game niet echt goed begrepen. Het is expoloren en zoveel mogelijk back story zoeken (welke erg goed is in mijn ogen). Dus zoek je een run en gun game, dan is dit niet voor jou. Zoek je een game waar veel verhaal inzit dan is dit voor jou (Alan Wake like). Ow en mijn minpunt. Ik speelde hem direct op hard en vond het veel te easy, jammer ook weer hier, dat hard mode totaal geen uitdaging vraagt. Komt mede ook door de super powers I know, maar toch. Dan maar meer enemies of half gare bulletsponges :).

Ach, het mocht de pret niet drukken. Het was een geweldig rit en helemaal de mijne :D.

Remedy wederom bedankt!! <3

Ic3DFire, Niels_x360, donfatos en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Niks aan toe te voegen. Ik ben aan de laatste act toe nu en ik vind t ook echt een heerlijk spel.

4. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177

Nice dat wat je zegt qua moeilijkheidsgraad kan ik me volledig in vinden ik ben nog niet super ver (eind act 2 ofzo) maar ik merk dat je er vlot doorheen gaat af en toe x dood maar meestal red ik t wel. en zowieso remedy gruwelijk dat ze t weer doen gewoon!

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand een PC code kopen btw? :p

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Haha 8)

Wat een verschrikkelijk eenzijdige post. Wanneer is er vaker iets mis dan met een PC game? Geef eens meerdere voorbeelden. Dat Remedy te lui is geweest met het porten ligt niet aan de PC, het ligt aan de devs.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Batman

Jorrie vindt dit leuk.
  8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Oja 8)

Die was ook niet best nee :+

Maar mijn punt is, het is zo makkelijk om te zeuren op PC gamen terwijl dat gigantisch meevalt. Soms zit er eens een rotte appel tussen maar dat is ook zo met consoles.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Batman oa dus. Er zijn meer games geweest die op Launch niet best waren op PC. Is niet bedoeld om PC gaming te dissen, maar meer om mijn verontwaardiging te uiten over de luiheid/onkunde/tijdgebrek/whatever van devs/uitgevers en het slecht porten naar PC. Ik zou mij als PC gamer dan wel in de kou voelen staan ...

Remedy heeft hier ook broddel werk geleverd. Al om te beginnen een engine die rendert op 720p en dan upscaled, op PC en op console. En dan de slechte PC performance ...

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo PC code ook verkocht. Totaal heeft de game me dus 10 euro gekost haha.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Voor een dergelijk bedrag wil ik hem ooit ook wel een keer spelen :)

12. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb de hele game op hard gespeeld. Prima te doen en nergens frustrerend, maar nu ben ik bij die final battle Jezus man, heb m nu al 20 x geprobeerd als het niet meer is. Ik krijg het niet voor elkaar. Ik word er gewoon agressief van :p

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon achterin een beetje blijven en die gang gebruiken aan de zijkant.

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    @donfatos ik zou gewoon rondjes lopen en dan elke keer als het kán een enemie omleggen. Dus niet lang stoppen met lopen (anders kom je in de rode zut) dan is er niets aan de hand!

//EDIT

Hier nog een YT-Guide ten aanzien van de bovenstaande strategie!

Laatst bewerkt: 14 apr 2016
    donfatos vindt dit leuk.
  15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Beter even de video in een spoiler zetten. :)

SHiZ NL vindt dit leuk.
  16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Mmm, okay misschien wel handig. ;)

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben nu in act 4. Had het even moeilijk in act 2, niet zozeer vanwege de game, maar meer omdat ik heel gek, geen zin. Had om verder te spelen.

Nu wil ik het afmaken.

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    nvm

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    @AnubisNefer Whaaaaaat! Geen zin? Ga je mond spoelen schavuit! :+

@Jorrie zit je hier nou ongegeneerd reclame te maken voor een makelaar? :eek:

Niels_x360, AnubisNefer en Jorrie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina