Ik bedoel meer dat mensen die niet DZ en andere end game gegrind hebben, gewoon met hun level 30 puppet, in gewoon paars, ook de DLC (solo) kunnen spelen ...
De vijand schaalt wel bij naar je level, dus dat scheelt. Ik gok dat je de volgende DLC gewoon met je huidige gear kan spelen. Maar... Gezien jij echt een SP lijkt te willen, weet ik niet of je je geld wel uit moet geven aan de seasonpass. DZ is gewoon een deel van de game. Als je dit niet wilt spelen, moet je ook de consequentie accepteren dat je mogelijk qua gear tekort gaat schieten. En trouwens, als je nu gewoon de Hard en Challenge dailies doet, is die paarse gear met een uurtje of 2 verleden tijd, gezien alle named bosses nu High End droppen. Nu stoppen en met de nieuwe DLC weer gaan spelen en verwachten gewoon mee te kunnen komen is misschien niet heel reeel.
Doe ik ook niet. Koop alleen de echte extra content DLC, mits die gewoon door een casual als ik te spelen zijn. Anders kan ik de game beter verkopen
Het is geen end game grind he? Het is een mogelijkheid om betere gear te krijgen. Welke je ook uit craften en dailies kan krijgen. Incursions is de huidige end game. Maar als ik het zo lees, koos jij ervoor om nadat je level 30 werd niets meer te doen?
Niet helemaal heb alle missions, encounters, side missions en collectibles gedaan. . Maar omdat ik veel alleen speel was het na 30 wel een beetje op. Heb een aantal missions op hard gedaan, wat DZ (solo niet leuk, met randoms matig) en that's it. De rest is toch echt wel een end game grind, alleen voor better gear. Er is geen nieuwe (story/missions) content meer. ook voor dat craften moet je behoorlijk grinden, dus ik snap eerlijk gezegd niet dat jij dat niet onder grinden vindt vallen. Maar anyhow, na 30 niet meer mijn ding dus ..... Zie overigens ook nog maar weinig mensen in mijn friendslist (ps4) de game spelen, dus ik ben niet de enige lijkt me Maar vind de game (settings/mechanics/looks) wel erg vet en zou daarom nog wel wat leuke sp content spelen. Daarom heb ik de game ook nog niet verkocht.
Wat natuurlijk prima is. Niemand kan nu alleen nog zeggen of dat gaat met gear (van wat ik zo vermoed met alleen paarse gear) van 120-130. Gok dat we tegen die tijd al boven de 300 zitten. Kan, maar kan ook zomaar niet het geval zijn omdat de game gericht is op gear/loot.
Level 16 nu. Zolang je wat rond doolt in het stuk wereld naar level en wat MM doet, kan het best opschieten. Level 18 story missie gedaan en gehaald. Ik was toen nog 15 en grotendeels alleen met een level 18 gedaan. Zolang je je wapens maar blijft upgraden, door in of verkoop, kan je prima mee. Gelukkig nu dat extra vakje voor een ander wapen. Ik zit nog wel eens zonder ammo voor een boss fight. Die rollende BB8 achtige granaat is trouwens wel erg tof. Alles gaat er voor op de loop, zelfs bosses.
Ik heb het even geprobeerd... maar mijn skills en die van m'n teammates waren te laag. Maar het is inderdaad jammer dat het gewoon dom weg waves na waves knallen is. Maargoed dont forget its free. En als @Madmonkeyspanker het na jaren nog leuk vind door de zelfde gebieden heen te wandelen in Destiny in de hoop die bunny slipers te scoren dan hou ik hem niet tegen. Maar dan eindeloos domme gezeur HIER in het Division topic over de heilige graal Destiny hoeft voor mij niet. Is dat een betere game volgens jou.. ga dat doen en laat het hier rusten.
DZ 1 inmiddels een beetje verkend, maar heb nu inmiddels wel door dat je daar alleen je DZ level kan levelen en niet echt je gewone level. Kan iemand mij misschien vertellen waarom de devs hiervoor gekozen hebben? Ik ben de game ook pas de weken voor de release echt serieus gaan volgen. Ik moet overigens maar rap die save houses gaan vrijspelen, kom echt serieus missies met voldoende XP te kort.
Omdat de dark zone een aparte zone is in de game die optioneel is met eigen ranks. Hogere ranks betekent hogere blueprints die je kan kopen in de safehouses in dezelfde darkzone.
Dat is nog niet echt een antwoord op zijn vraag als je zegt ''daarom.'' Waarom, daarom antwoorden zijn niet echt antwoorden. Voor mij persoonlijke meer de omgeving, al vind ik dat in Destiny ook niet slecht of zo. En golf na golf na golf hoort nu éénmaal in dit soort spellen. Hetzelfde heb je in hack and slash een beetje, waar je soms ook hordes vijanden krijgt. Als dat een reden is om Destiny te laten liggen, dan kun je deze titel beter ook overslaan. Ik heb zelf inmiddels ervaring met meerdere MMO's en daar komen Destiny en deze game nog bij, dus ik ken het systeem en weet ook dat het echt niet zo snel zal veranderen.
Dus hij moet in detail uitleggen waarom hij dit spel wel leuk vind?!???'!!!?? Grote verschil met Destiny, is een gevoel met realiteit denk ik, zijn geen buitenaardse wezens in the division, en het is mogelijk dat er zo iets ooit ooit zou gebeuren.. Misschien is dat een reden? Waarom daarom, er hoeft niet altijd een specifieke of duidelijke rede te zijn waarom je een game wel of niet leuk vindt
??? Sorry als ik je te weinig aandacht geef.. Zal je vanaf morgen beter volgen en jou posts onderbouwen/steunen en goedkeuren..ookal vindt ik ze zelf irritant en ben ik het er niet mee eens.... Beter?
Er is altijd ergens een reden voor. Dat je het niet weet, geeft niet aan dat er geen reden is. Maakt mij verder ook geen ene kut uit, maar de games worden nou eenmaal met elkaar vergeleken. Dit is niet de eerste keer dat Stingray zich druk maakt om Destiny. Hij begint nu zelf over Destiny op de vorige pagina waar anderen op reageren. Ik krijg zo bijna het idee dat Deej wat vervelends bij hem heeft gedaan. Voortaan beter soppen om dat zand uit je doos te halen