Ik vind anders gesprekken over vagijnen best interessant, zeker als men met beeldmateriaal komt. Maar een berg zand met cement zoals @dannygielen is wel een enge combo in combinatie met de vochtigheid.
Ja? Misschien ook wel. Gisteren namelijk per ongeluk een 204 masker dismantled wilde die in mijn stash doen en enige manier om dat een beetje duidelijk te doen, is door het te marken als junk. Zag een groene item en wat paars toen ik door de rest van mijn gear ging. "Ff dismantlen".... Deze game moet echt een app en grotere stash krijgen. Dit is gewoon kut.
Inventory management app is gewoon hoognodig met zulke games, maak gewoon een simpele app en klaar. En stash is inderdaad te klein, was even lekker in de DZ bezig en had wat HE spul dat ik wilde extracten maar toen zat het vol
Of het allemaal uitkomt is natuurlijk afwachten, maar het mooie van deze game vindt ik dat met elke update de kaart groter gaat worden en we dus meer gebied kunnen verkennen en doen... Bij mijn aanschaf van Destiny had ik dit ook gehoopt... meer planeten bezoeken en daar verder looten en weet ik het. Als je dan naar maanden nog door dezelfde gebieden loopt te knallen en te looten nee.. dan ben ik er klaar mee. Maargoed dit is geheel persoonlijk, kan best zo zijn dat er in de tussentijd veel verbeterd is, maar die game kan mij niet meer boeien. But on with this game... Destiny heeft zn eigen topic
Ik lees alleen dat er een melding is over iets wat ik gezegd had en reageer daarop.. had niet gezien dat het al klaar was Mijn fout...
Ik heb een vraag over de ''uitrustingset'' gear die je kunt krijgen. Net tijdens daily mission voor het eerst een uitrustingset onderdeel gekregen. Helaas is het voor de tacticus. - Wat krijg je als je deze ontmantelt? - Krijg je de bijbehorende bonussen als je alle onderdelen van de tacticus uitrusting draagt? Valt me nu namelijk op dat score level 191 hiervan is en mijn huidige 182 terwijl gearset van 182 beter is qua stats.
Bij 2 gears krijg je de eerste bonus, bij 3 de 2de en bij 4 unlock je de laatste. Je hoeft dus niet perse alle 6 de gears aan te trekken om de laatste bonus te krijgen. Als je naar beneden scrollt bij zo'n gear zie je ook (2), ( en (4) achter de Set Bonus staan