Op episode 8 na vond ik het ook niet een best seizoen. Episode 8 was gewoon bruut door die enorme aanval. Nu al zin in seizoen 6. Martin is trouwens wel een drama met de media en zijn major seizoen 6 spoilers. Vermijd dus elk interview met hem.
Moet zeggen... Hype! Sorry dat ik in herhaling val maar seizoen 5 viel me tegen en dit ziet er dan weer goed uit. Zin in!
Wacht nou maar eerst af. Wellicht zijn dit beelden die verspreid zijn over de laatste 4 afleveringen.... ;-)
Vorige keer haalden ze beelden uit de eerste 4 episodes volgens mij, voor de trailer. Die eerste 4 waren toen ook gelekt.
http://www.nu.nl/film/4247606/laatste-seizoenen-game-of-thrones-mogelijk-korter.html Wat is dit nou weer voor een vaag belachelijk niet kloppend nieuwsbericht.
Gaat over S7 en S8. In totaal kunnen er nog 13 afleveringen gemaakt worden. Zegt zo'n kerel in het interview. In an exclusive interview with Variety, showrunners David Benioff and D.B. Weiss said they are weighing wrapping up the Emmy-winning saga of Westeros and the battle for the Iron Throne with just 13 more episodes once this sixth season is over: seven episodes for season 7; six for the eighth and potential final season.
Aha, dat is al een heel andere interpretatie. Ben benieuwd. Ze zeggen duidelijk dat ze er over nadenken. Gingen ook ooit geruchten over een film als afsluiting. Lijkt me ook wel cool.
Vrijdag Vikings mid season finale, vanaf maandag GOT kijken. Wat wil een mens nog meer komend weekend. Seizoen beloofd spectaculair te worden. Heel benieuwd ook naar de rol van die grote ''ijslander'' Zoveel te zien nog.