Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    The Hobbit? Wat is dat? Film ofzo?

Obscure Thing vindt dit leuk.
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Nee, het boek.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "We knew it was coming, it just took a little longer than expected. But 20th Century Fox has finally announced Deadpool 2, confirming that we’ll see Ryan Reynolds’ Merc with a Mouth back on screens with the entire creative team from the film returning. That includes director Tim Miller, who made his feature directorial debut with Deadpool after making waves as a VFX guru with credits that include the opening title sequence for David Fincher‘s The Girl with the Dragon Tattoo. And yes, screenwriters Rhett Reese and Paul Wernick as back as well, though we already knew that as they previously revealed they were already working on the screenplay for Deadpool 2 before the first film hit theaters and demolished all expectations for the R-rated superhero comedy"

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Eigenlijk vond ik Deadpool zwaar tegenvallen. Slechte locaties, extreem irritante barvriend (hinderlijke acteur is dat trouwens) en alle grappige momenten kende ik al van de trailer.

Alexknl vindt dit leuk.
  5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Je bent nog geprikkelder dan de Bitch King of Angmar tijdens Gay Parade.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Neem toch aan dat de meeste hier wel zo over denken. Wat goede grappen maar verder een zwaar matige film. Zal wel goed bezocht zijn though anders kan ik mij echt niet voorstellen waarom ze een tweede deel gaan maken

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Euh nee. En dat is ook niet de consensus over die film. Die film was echt goed. Nam zichzelf en superheros niet serieus en deed de character eer aan

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat was er goed aan?
    Humor? Niet als je de trailers had gezien. Sowieso lachde niemand bij mij in een volle imax zaal.
    Actie? Nah, heel snel saai.
    Verhaal? 13/12
    Bad guy? Worst evah.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik vond het wel tof dat die het genre op de hak nam.

Als je een film gaat beoordelen op basis van de trailer is dat niet helemaal eerlijk natuurlijk...

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat de film zich niet te serieus nam valt bij mij onder het kopje humor maar zoals Dyonko ook aan gaf was de actie en verhaal echt bijzonder matig. Dus als geheel was het niet heel goed imo

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat mag, ik vond BvS ook goed en de meeste mensen niet. Maar de meeste mensen vonden Deadpool wel goed dus je conclusie was verkeerd. De actie vond ik tof, de humor was leuk en origineel en nam het hele genre op de hak, dat valt bij mij onder origineel en nog niet gedaan. Verhaal matig ja maar daar kijk je deze film toch niet voor, je kijkt deze film voor Deadpool

Laatst bewerkt: 15 apr 2016
  13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik kan daar echter wel een beetje inkomen na het zien van de trailers van Independence Day 2. :lol:

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631

Al langs geweest, ging echt stuk hahaha

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Deadpool
    Wat was dit saai.

Dyonko vindt dit leuk.
  16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Why? (ben zelf nog niet geweest)

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, vanwege wat hier een paar posts geleden al werd gezegd: Het plot, de actie en de badguy zijn zwaar ondermaats. Af en toe is de film wel grappig, maar niet genoeg om de film te redden. Het wordt gewoon nergens echt boeiend.

En dat heeft dan een 8,2 op IMDB, daarmee staat de film op plek 125 in de Top 250, op gelijke hoogte met Good Will Hunting en net onder Scarface. 8)

Reckuuza, Tim, AnubisNefer en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Is dat niet altijd met populaire en gehypte films?. Hij zal vanzelf wel wat gaan zakken.

Ik heb em nog niet gezien maar de meeste superhero films hebben geen geweldig verhaal. Even zo uit het hoofd kan ik alleen the dark knight bedenken.

Spiderman, the hulk etc.. zijn toch geen hele goede verhaallijnen? Mensen gaan er toch heen en krijgen wat ze willen zien.
    Deadpool is uniek in de serie omdat het zich niet zo serieus neemt. Dat het meer komisch is maakt het niet meteen minder.
    Maargoed ik ga em snel eens kijken kan ik het zelf beoordelen :)

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hahahahha had deze nog niet gezien! Heerlijk.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    The Jungle Book

Echt geweldig. Een ode aan de tekenfilm, prachtig gemaakt en leuke stemmen. Hele film met een lach op m'n gezicht gezeten.

Deel Deze Pagina