[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ziet er eeeecht fucking saai uit. Wie doet nou zoiets?

Edit: raalio: je krijgt 2 HE fabric mats.

SHiZ NL vindt dit leuk.
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Welke mongool zou zon glitch dan NIET kunnen? Kan me niet voorstellen dat er IEMAND is die niet door zon muur heen kan...

Maddmonkey en SHiZ NL vinden dit leuk.
  3. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Enige PS4 spelers hier die misschien de 'I am the law'-trophy willen boosten? :thumbs:

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou, dat was volgens mij de meest rare challenge mode die ik gedaan heb.

Dacht even kort een challenge mode voor werk te doen. Eerst kom ik tweemaal in een groep waarbij de deur dicht zit. "Fuck dit, ik maak zelf wel een groep aan". Eerste stuk kwamen we best snel doorheen ondanks dat er twee vriendelijke casuals bij zaten die de missie nog nooit op challenge mode gehaald te hebben. Cool. Ik help ze graag door die challenge heen dan. Liep naar binnen en woosh. Door de map geglitcht. Respawnen bij het dichtstbijzijnde safehouse en ga weer terug naar het missiegebied. Kom binnen en er zijn gewoon geen muren. Teammates vliegen door de lucht, enemies vallen naar boven en schieten weer omhoog. Ik kan daar wel gewoon staan en snipen. Informeer mijn teammates en denk mja dan maar zo. Tijdje lopen schieten en bij de baas een delta error.

Ziggo besluit de mediabox te vervangen op dat moment, want die gaf de laatste tijd wat problemen :mad:

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Servers down voor 45 min Falcon Lost wordt nu gepatched! Mooi zo, opflikkeren met glitchers!!!!

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Had wel erg hoge nood om tijdens de topdrukte op vrijdagavond de servers dicht te gooien. Maarja, willen natuurlijk voorkomen dat iedereen in het weekend vol gaat glitchen.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zat midden in mijn eerste hard mode. Bijna de eindbaas neer in dat politie station... kut. Net niet gehaald. :p

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    @Tiberius zag je die dikke teller niet aflopen een uur voordat de server zou gaan rebooten. :)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die hield ik juist strak in de gaten. Vandaar mijn post ook een beetje. Had ik een halve minuut erbij gehad met dit team, dan hadden we hem denk ik wel kunnen hebben, maar dan krijg je die sniper op het dak nog.

Ik merk trouwens wel dat er mensen zijn die open staan voor MM, maar vervolgens geen fuck uitvoeren of op totaal andere plekken op de map staan. Heel vervelend t.o.v. van wat ik gewend ben van andere grote open online wereld games.

Maar goed, ben halverwege level 18 en als je een goede groep treft, ben je zo een paar levels verder. Ik stel me maar voor dat niet iedereen de game echt snapt of echt leuk vind. Tot nu toe wel tof, maar wat hier al eerder besproken is over de gear en wapens tijdens het levelen klopt wel. Ziet er steeds hetzelfde uit en doet weinig anders. Ik moet echt snel level 30 worden. :+

10. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Voor de BoO ligt een plas water op straat bij mij. Als ik erdoor loop sta ik onder de map en moet ik weer spawnen. Nu al 10x gehad hahaha.

Voor welke gear sets gaan jullie trouwens??

Laatst bewerkt: 16 apr 2016
  11. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ben nu bezig met die incursion. Hoe the fack plaats je die bom ondrr dat voertuig? Ik krijg met mn groep m niet geplant

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Level 20, schoot lekker op gisteravond. Heb nu een epic machine gun die heel veel schade doet en een epic shotgun. Maai alles met 1 of 2 levels boven mij zo neer.

Vanavond even weer een paar story missies doen. Loop nu weer normaal qua level en missies. Level 30 gaat wel goed komen de komende dagen.

Vanavond wil ik eerst proberen die 1.000 upgrades voor de main base te krijgen, dan heb ik de duurste in elk geval gehad.

Het is nog steeds een tof spel, als erger ik me soms totaal aan die enorm random encounters van soms golven vijanden. Misschien dat hier en daar een tweak goed zou zijn.

Mijn cijfer voor deze game blijft op een 8.5/10. :)

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je krijgt de weekly rewards niet meer voor incursions. Pas op dinsdag weer.

14. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ahh okok... heb m nog nooit gehaald ook.

Net mn eerste set item blueprint gekocht. Kijken of ik hem ooit volledig bij elkaar kan krijgen.
    Waren net met zn 4e in de darkzone wat bosses aan het killen. Steeds als we er 1 of 2 hadden kwam er een groep die mad rogue op ons ging. Maakten 0.0 kans tegen die lui. Na 4x de DZ maar weer uitgegaan. Toch niet echt leuk op die manier.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Om trouwens antwoord te geven op jouw vraag> Pak bom, ga links of rechts wachten. Teammates zetten aan beide kanten de turrets uit met de controls, bomvasthouder rent naar de achterkant van de APC en plakt daar de bom, nogmaals de controls gebruiken voor de turrets en weer wegrennen. Rinse en repeat tot het einde.

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Lol is die shit gefixed met Flacon lost, is er alweer een nieuwe glitch :D man man deze is nog makkelijker. Denk zelfs dat @Graveheart hem in 1 keer kan halen.

Begreep ik nou goed dat loot drop is disabled voor de komende week in incursion? :D wat een oplossing :p

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, zelfs daar is weer een exploit voor hahaha. Deze shit is echt goud waard:lol::lol:

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Meen je niet, god damn 8)8)

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
  20. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden: