Red Dead Redemption [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Ik wacht ook nog steeds op een vervolg van Bully :mad:

Fiasco vindt dit leuk.
  2. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Zie ik nou dat BULLY speelbaar is op de PS4 vanaf vandaag?:eek:

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Jup en Manhunt ook.

4. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ergens iets van een gerucht dat dat ook voor de Xbox One gaat gebeuren? :D

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Geen idee deze releases kwamen ook uit het niets.
    Zijn inc trophies etc trouwens.

6. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    De industrialisatie was bij RDR al flink aan de gang, wat eigenlijk het einde betekende van de western/wilde westen. Een sequel qua verhaal zie ik niet verschijnen. En ik vond zijn zoon maar een flapdrol.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, als jonge jongen was hij idd een flapdrol, maar herinner je je de epiloog niet? Ik vond hem daar wel als een bad ass uit zien, maar een prequel zie ik ook wel zitten.

Het mag van mij trouwens ook wel een totaal nieuwe verhaallijn wezen, zoals ze zo'n beetje doen met elke GTA game. Op die manier krijg je ook geen vreemde theorieën over het verhaal en kan de dev lekker zijn eigen gang gaan. Alleen moet je dan wel vrij snel uitsluitsel over het verhaal krijgen.

Rockstar is niet vreselijk happig met details over hun verhalen in dit soort grote open wereld games, maar wellicht vertellen ze het direct mocht de game binnenkort of op de E3 worden aangekondigd. Ik vond het sowieso al verdacht dat Rockstar nu in eens wel besloot om met een flinke stand naar de E3 te komen.

Heel benieuwd dus naar de komende E3, waarvan ik overigens ook hoop dat er een aantal interessante nieuwe projecten van devs getoond gaan worden. Niet alleen maar vervolgen.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Behoorlijk veel water, dus beter kunnen we dit keer gewoon zwemmen. Wellicht zullen er wel mogelijkheden zijn om te varen ofzo, want waarom anders zoveel water?

Naar mijn weten heeft Take Two niet een eigen show bij E3, dus als er een aankondiging komt zal het denk ik bij Sony zijn, zoals toen GTA V ook voor new gen werd aangekondigd. Of gewoon zoals GTA V last gen, via internet met een trailer.

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik vind die zoon vrij 'normaal', eerlijk gezegd. Had er verder weinig mee want je speelde vrij kort met hem, maar ik vond John Marston zelf juist een beetje een sukkel. Voormalige outlaw die nu een beetje schijnheilig liep te doen en allemaal lullige klusjes voor alles en iedereen deed. Vond zijn stem (zeikerig) en uiterlijk ook vrij ruk, en om mijn eigen gezeik nog even af te maken, de tijd waarin het zich afspeelde vond ik IETS te modern, en de game als geheel voelde op bepaalde punten gewoon een beetje 'kaal' aan. Daarmee bedoel ik o.a. dat je wel even paardjes kon 'inbreken', maar bijvoorbeeld bullriding zat er niet in. Je kon ook geen wilde paarden vangen om vervolgens te verkopen , en ten slotte zat er ook geen home-base game in ofzo, waarmee ik bedoel dat je dan een eigen basis hebt zoals een farm, die je steeds verder kunt uitbreiden met upgrades, lifestock, etc etc. Allemaal zaken die ik in een nieuwe game eerlijk gezegd WEL verwacht.

Neemt trouwens niet weg dat ik het verder een prima game vond, en destijds ook erg mooi (vooral de paard-animaties en gewoon de schitterende uitzichten over die vlaktes).

Bij een nieuwe game hoop ik dat het dit keer weer in een vroeger jaartal is, en ik DENK dat je dit keer ook gewoon, net als bij GTA5, meerdere speelbare personages zult hebben, en je on-the-fly kunt switchen. Zou me ook niets verbazen als je dit keer ook een vrouwelijk personage hebt (lijkt me ook leuk), en misschien dat er zelfs wel een character-creator in zit voor de SP (voor de MP natuurlijk sowieso).

Mijn gok gaat naar de naam Red Dead Rebels. :p

FinalBob vindt dit leuk.
  12. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Als het maar niet allemaal online bullshit gaat zijn =(

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Dat hoop ik absoluut niet dat je drie verschillende hoofdpersonen hebt.

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Waarom niet? Werkte best leuk toch in GTA? Enige vervelende vond ik meer dat geen van de characters me echt aansprak, maar als ze alleen voor 1 van die 3 gasten hadden gekozen, dan was die klacht hetzelfde gebleven.

15. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Vond het echt super lame. GTA 4 ik was Niko, nu is het meh iedereen net niet.

Jorrie vindt dit leuk.
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Werkte wel oke ja maar in zulke games wil ik gewoon 1 persoon zijn waar je alles op focused.

Daz vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    GTA4 vond ik ook wat boeiender dan 5, maar imho kwam dat dus meer omdat Niko me eigenlijk meteen wel aansprak, terwijl ik alle 3 de characters in GTA5 een beetje eikels vond. Franklin was dan nog de meest 'normale', maar waarom hij dan rondhangt met 2 eikels doet daar dan weer afbreuk aan.

18. Rebel112

Rebel112 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dit vond ik deze week op internet. Zou van een ex rockstar medewerker afkomen!

The two “main” characters are Irish and Seth. Irish will be brought up in Ireland and will move to the Americas when he is fifteen and moves to the game setting when he turns twenty one. Seth is from Kansas City and works as a teller in a bank. He then hears of a treasure and uses his life savings to bring his family to Texas in the town of Tumbleweed. Throughout the story we experience him unraveling to his state of mind in the original game, losing his wife, children, home, and possessions to his treasure.

The third person is a character you create similar to multiplayer in GTA V. You choose his clothes and horse. Although you can unlock outfits for Seth and Irish, the third person (Who you name) can acquire all different kinds of Western tops, bottoms, boots, gloves, and hats.

Horses will also bring completely new customization to the game. You can choose there type/breed like the last game, but now you can also choose what saddle they have (with their own boosts and stats), storage, and paint.

You can also buy your own safe house and customize it.

Also, all of this carries over into multiplayer.

heuft vindt dit leuk.
  19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Meh, er zaten al een Seth en een Irish als vrij belangrijke personages in deze RDR, lijkt me niet dat ze deze namen (of personages want die zijn nou niet uiterst interessant) gebruiken. Geloof er dus eigenlijk niks van :+

20. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    When federal agents threaten his family, former outlaw John Marston is sent across the American frontier to help bring the rule of law. Experience intense gun battles, dramatic train robberies, bounty hunting and duels during a time of violent change.

dan ga je wel lullige klusjes doen ;)

zelf hoop ik niet dat het een vervolg is, dit speelde zich toch af aan het einde van het wilde westen was. maar goed, wat moet je anders.
    inderdaad paarden stelen en verkopen was wel leuk geweest.

op die map is links onder blackwater en tall water te zien, 2 steden die in RDR ook voor kwam. en als je een map van RDR naast die van 'RDR2' houd zie je ook tall water gaat het dus verder vanaf black water. oh..f*ck... staat gewoon in de omschrijving van het artikel.

http://nl.ign.com/red-dead-redemption/88319/news/red-dead-redemption-2-landkaart-is-mogelijk-gelekt

een van die 2 ging toch dood in RDR? dus toch voor RDR?

Laatst bewerkt: 18 apr 2016

Deel Deze Pagina