1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Verschil ga je zeker merken met bossfights!

    Pyromancy vind ik te weinig damage doen in DS3.
    Had het idee dat het in deel 1 meer damage deed. Kan het fout hebben.

    Heb een +5 pyromancy flame,maar gebruik het al eigenlijk niet meer.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Yeah net de eerste baas gekilled die verwachten ik niet zo snel.
    Ben nu al verder gekomen dan in bloodborne :+
     
    WorkingTitle, Gakkie, Sasuke26 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Baas!!
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    3e boss dood. Twee pogingen. Dus dat valt mee. US echt helemaal uitgekamd en veel items en secrets gevonden! Nu 7 estus flasks + 1 :) Vind ze nog steeds bar weinig healen :)
    Ook de stamina ring gevonden. Tijd voor een nieuwe area :)
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Leuk dat jullie allemaal zeggen 2e of 3e boss dood, maar die volgorde is nogal optional dus niet heel duidelijk zo :+
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    De game wordt hierdoor inderdaad erg lineair omschreven.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Omdat niemand op je vraag reageert doe ik het maar (op basis van de eerdere Dark Souls games, heb deze nog niet gespeeld):

    In principe is de game single player, maar er zitten wel wat online features in. Andere spelers kunnen berichten achterlaten in de wereld die je kunnen waarschuwen of juist trollen. Daarnaast kun je voor bossfights anderen summonen, wat betekent dat je hun hulp kan inschakelen als je teveel problemen hebt met die baas. Een soort korte, verkapte vorm van co-op dus. Daarnaast kunnen spelers de werelden van andere 'invaden', wat betekent dat ze jouw singleplayer game binnen komen om te proberen je te killen. Dit kun je zelf uiteraard ook bij anderen doen.

    Dus tldr: Het is een single player game, maar het heeft wel kleine, korte multiplayer elementen.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ga nu richting de 2e boss, ben level 22 :+ Gisteren voor de grap op de PC met een character (Warrior) nog eens Iudex Gundyr geprobeerd, haalde 'm nu gewoon in 1x :lol:
     
    Dribble, AnubisNefer en Rienbu vinden dit leuk.
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Begin is toch wel lineair? Zou niet weten welke andere boss ik had kunnen/moeten doen. Bedoelde in elk geval die Rotted Tree. Welk wapen gebruiken jullie? ik heb een STR build, maar gebruik nu de deep battle axe. Lekkere damage, maar geen attribute scaling...
     
  10. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Thanks voor de reactie. Dit klinkt eigenlijk heel vet hahaha. Denk toch dat ik het er binnenkort op ga gokken ;)
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Doe, als het klikt heb je de tijd van je leven! Sidenote is wel dat je hierna nooit meer kan genieten van andere games :+
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het begon eerlijk (dus geen estus flask gebuiken) maar nadat ik hem bijna verslagen had nam ie toch een estus en gooide hij numbing mist op me zodat ik geen estus kon gebruiken, echt vies. Maar toch afgestraft met een nice parry haha

     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Welk great sword is dat ? ik bak niks van dat parry + riposte, gebruik het dus nooit. In pvp wordt ik er dik mee geowned. Was een keer kindled, gelijk geinvade en twee gastjes op mijn nek. Hoe zie je of het npc invaders zijn of players ?
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    De Fume Ultra Greatsword. Meestal hebben player invaders onder hun name de covenant die ze representeren. Anders gewoon op de manier hoe ze lopen etc
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Waarom is het eigenlijk niet eerlijk om een Estus te gebruiken? Dat voelt bijna als StreetFighter spelen zonder trucjes te mogen doen.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zit na 35 minuten nog steeds bij de eerste boss (tutorial). Whahahaha. Deze game ligt zoooooo niet in mijn straatje , maar toch wil ik hem stiekem weer opstarten...

    That f**ker is going down. ;-)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2016
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Je kan het! :cool: Het gevoel als het na 30x opeens lukt, echt nice :+ Ben wel angstig om naar de 2e boss te gaan :x
     
    Killamonkey en AnubisNefer vinden dit leuk.
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik heb net die High Boss Walnoot in 3x gebeat. Moest even weten wat ik moest doen maar daarna... Peanuts
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Lol, wat een vergelijking.

    Dat is gewoon de regel. Bij PvP worden meestal als eerst alle estus geconsumed voordat de battle begint. Je hebt als host twee keer zoveel estus flasks en zo'n match kan heel lang duren met het gebruik van estus. Het maakt het sowieso veel spannender.

    Met invasions is het natuurlijk een ander verhaal
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jezus net aldrich verslagen. Wat een son of a bitch!
     

Deel Deze Pagina