PCARS [Finished] Slow & Steady Sunday Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Dex, 9 mrt 2016.

1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Alles ging volgens plan tot heat 3, een vette DISCONNECT.
    Kwalifikatie: 4 rondjes pushen, daarna ff uitzweten tot de pauze en heat 1.
    Heat 1: lekker tempo gereden zonder veel risico.
    Heat 2: idem.
    Heat 3: technische domme pech.
    Ik wordt liever laatste door eigen stommiteit.
    Kon daarna niet meer joinen tijdens oefenen voor Oschersleben.
    Heb helaas niet kunnen spieken bij jullie tijden.
    Daarna maar in m'n uppie geoefend in de Time Trial mode op de Oschersleben track.

Laatst bewerkt: 17 apr 2016
  2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Speciaal voor loyal :)

loyallronin vindt dit leuk.
  3. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik wou dat ik 15 jaar jonger was.
    Kan ik nog langer blijven gamen.:+

Laatst bewerkt: 18 apr 2016
  4. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Raar avondje voor mij, waarbij ik in race 1 en 2 wel het tempo, maar niet de positie had. In race 1 vooral te wijten aan concentratieverlies en daardoor penalty's, in race 2 een paar keer blijven plakken in een erg druk groepje en daardoor helaas wat grind moeten happen (wel een heel tof groepje trouwens! Met 5 man zij aan zij).

Race 3 daarentegen was awesome. Helaas waren aan het einde van ronde 2 Wiethok en Loyall uit de running voor de kopgroep, maar vanaf toen was het 'game on' met @Rossi46 om P1. Ik had een gat van 1.3 seconden en hij kroop langzaam naar me toe, om in ronde 6 zo de leiding te pakken:

Ik liet zijn achterkant niet meer los en de laatste ronde was constant kijken en dichtgooien. De finish van de race ging zo:

Flashbacks naar Hockenheim in de regen met de 190E :D Erg spannende race! Een bank met rugventilatie was geen overbodige luxe geweest.

Rossi46 en loyallronin vinden dit leuk.
  5. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    :F::F::F:
    Clip 1:
    Die eerste bocht is inderdaad verneukeratief.
    Het lijkt logisch om de binnenkant te verdedigen terwijl je eigenlijk aan de buitenkant moet zijn om daarna bij bocht 2 aan de binnenkant te zitten. Zelfde bij de chicane.
    Daarna is het moeilijk om in te halen op de rest van de track.
    Wat gebeurde er trouwens met Wiethok in de 3e heat?
    Good race heren.

Laatst bewerkt: 18 apr 2016
  6. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Oschersleben national is niet zo veel anders als deze baan.
    Een onhandige eerste bocht, een hairpin en slow last corner als highlights.
    De track voelt wel lekker aan voor deze veteraan.:D
    En ik zag dat de startlijn relatief dicht op de eerste bocht ligt.
    Dat is gunstig als ik weer slow van de startlijn wegkom.

7. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Wiethok was iets te enthousiast weg bij de start en moest een drive through inlossen.

Leuk baantje trouwens. Wel iets lastiger dan de Nurburging qua spin/2-wielen-los gevaar. Pole tijd een 1.06-laag?

8. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Zou kunnen :D Na een portie gefrituurde vlammetjes:+

9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb geen replays van 1e & 2e heat. Zijn er nog clipjes?

10. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Na tijdje afwezig te zijn geweest kon ik gisteravond nog even aansluiten op oserschleben! Volgende week ben ik er gewoon bij! :)

Rossi46, loyallronin en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Jouw Pcars signature:D

Surreallistic vindt dit leuk.
  12. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Ik ga voor auto #48 trouwens :)

13. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    @Kimi NL nog gezocht naar de oorzaak van je lag spikes? Gezien de voice-lag ligt het namelijk niet aan Project Cars maar echt aan je netwerk. Je hebt om de 15 seconden ongeveer een uitschieter naar 1000+ ms ping als ik het zo kon zien en horen, dus volgende week de lobby wat vroeger proberen te joinen gaat niks oplossen ben ik bang. 't Zit hem echt in je modem, of andere apparaten/servers in je netwerk die bandbreedte opeisen.

Hmm. Tja... die Golfjes doen mij echt helemaal niks eigenlijk. Begin dit jaar ook op een Franse bergweg mogen 'knallen' met een GTE, maar dat was bijzonder saai eigenlijk. En 'meer auto' was het ook niet echt vergeleken met de Corsa. Alleen het multi media systeem in de middenconsole was veel mooier, maar dat was het ook wel eigenlijk. Verder slurpte hij onwijs veel brandstof. Onzuiniger dan de OPC met z'n 15% bijtelling... pretty sad.

Hehe, mijne kon niet in 't blauw. Alleen Oranje, gif groen of wit. Ook geen driehoeksuitlaatje. En ik weet niet waarom het niet loopt. Hier in Arnhem staat echt al een half jaar zo'n nieuwe Corsa OPC te shinen in de showroom. Die krijgen ze echt niet kwijt. Opel staat toch wel bekend als erg duf merk (los van de badges) en denk dat de mensen die wat snels zoeken toch eerder naar de ST's, RS'en en GTI's van de andere merken kijken.

14. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb gisteren niets meer geprobeerd want ik was in staat om met Modums en routers te gaan gooien. En met schade mag ik ze niet terugsturen
    Vanavond ga ik weer aan de slag.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

15. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Probeer eens anders gewoon een ping uit te voeren op je computer die constant doorloopt.. Als je daarbij in de gaten houdt wanneer er een hick up is weet je ieder geval dat het ook niet de xbox is.

16. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Het stomme is, als ik een test Doe(welke dan ook). Dan heb ik Super stabiel internet. Met 600Mbps download en 500Mbps upload.

Package loss op 0% en op 4% als ik de router beneden erachter hang.

Ik heb mijn poorten opengezet op beide routers en mijn Xbox voorrang gegeven op de bandbreedte ten opzichte van alle andere apparaten.

Maar niks helpt.

Die pingtest ga ik wel proberen, suggestie voor een goede testsite?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

17. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Op beide routers? Waarom gebruik je 2 routers?

Doe zelf altijd tests via speedtest.net maar daar kan je niet echt specifieke data vandaan halen. Wel leuk voor mijn e-penis.

18. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Download snelheid zegt niet zoveel. Hij zijn echt hele korte lag spikes die je hebt. Heb zelf maar 30 Mbit internet, maar dat is snel zat voor gamen. Ping is het belangrijkste... en die schiet bij jou dus soms omhoog. Als je speedtest of pingtest runt, heb je best kans dat alles in orde lijkt. Je moet gewoon een continue ping-test via je command runnen op je PC, en dan kijken of je uitschieters hebt naar 1000+ ms.

19. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Kimi NL vindt dit leuk.
  20. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Je ping is zeker het belangrijkste. Daarom zei ik ook dat je bij zo'n speedtest niet de informatie zal krijgen om een probleem op te lossen.

Meld me bij deze alvast af voor het laatste raceweekend. De zondag komt mij mij misschien toch niet zo goed uit als ik naar het klassement kijk. Voor Oschersleben ga ik even mijn best doen om erbij te zijn.

Deel Deze Pagina