1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Praise it \o/
     
  3. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Round 1 Trials of Osiris Clutch. :+

     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... ik heb deze game gemist :eek:

    Startte hem op en had echt geen flauw idee hoe ik m'n character kon upgraden. Lijkt wel alsof ik een "ander" spel speel. Dat 100% infusen is echt leuk, maar ik had blijkbaar nog een zooi 310+ items liggen die ik niet kon gebruiken omdat de stap van m'n character naar 310 veel te krap was. Dus die nieuwe methode is (imo) veel beter.

    O? Sterling Treasure in een Mayhem Clash playlist?

    Waldo, jongen ... denk eens na? Is dit wel zo'n goed plan? Je hebt al maanden geen Crucible gedaan.
    *start toch op en eindigt tweede*

    Man dat aimen en schieten is toch weer even wennen. Zeker na COD en de Division. Tijd om de boel weer is af te stoffen.

    @bulletproof010 .. vrijdag Trials? :+ Zoals altijd.. hahah

     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik vind het prima hoor @Rampage !:+


    Wrecking Bullet :p
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Destiny blijft de ultieme no brainer piew piew game ja.

    Alles is vrij gemakkelijk en de gameplay voelt dusdanig soepel en responsief dat je even stress kwijt kan.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Eens. Van het weekend voor het eerst sinds november 2015 gespeeld en het blijft een heerlijke shooter.
     
  8. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Ben na een tijdje pauze ook weer blij dat ik hem opnieuw opgestart heb. Blijft een rete-verslavende game en in ieder geval de eerste ooit die ik na anderhalf jaar nog steeds opstart om weer te gaan grinden:+

    Kreeg gister uit een vanguard package ook direct een handcannon met firefly en een grotere mag. Range is ruk, maar toch een leuk klappertjespistool voor patrols en lvl 36 strikes en zo :D. Vanavond maar eens even naar de Court of Oryx met een berg runes.
     
  9. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Let wel op ... Als je een artifact krijgt bij CoO die 5 light hoger is dan je eigen lightlevel dan kan je volgens mij geen hogere meer krijgen.
     
  10. cliogek

    cliogek Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Destiny aangeschaft.
    Nu moet er eerst de nodig GB's aan materiaal worden gedownload en hier start meteen mijn probleem. Na meer dan een uur "Installing Destiny In progress" heb ik de moet maar opgegeven en de boel uitgezet.
    Eert moet er 5,51Gb worden gedownload. Dit duurt al vrij lang maar dat lukt nog. Daarna bijft er "in progress" staan en blijft het wieletje maar draaien en draaien en draaien.
    Met de internetverbinding is niks mis.

    Waarom duur het zo lang? Kan iemand mij helpen?
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beter internet kopen of cache eens legen.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo ik ook gisteren na 5,5 maand destiny weer opgestart. Even een PVP game gedaan, man man man wat ging dat kut :) echt weer even wennen. Daarna een missie, een pot PoE en de CoO en moet zeggen, wat speelt de game lekker zeg. Vanavond met @Rampage een NF proberen als hij niet ligt te slapen. :+:+
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Blijft zeker leuk, maar blijft wel echt een gemiste kans. Er werd in een stream gezegd dat Bungie aangaf dat dit de laatste grote "expansion" is tot fall 2016 (aka de echte nieuwe expansion). Er zou gewoon maandelijks toch wel een eventje kunnen zijn en nee iron Banner vind ik daar niet bij passen. Dat loopt al sinds release.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Fixed.
     
  15. cliogek

    cliogek Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb supersnel internet en de XBOX maar een paar keer gebruik vóór de verbouwing in de huiskamer en nu opnieuw aangesloten in de slaapkamer.
    Kom er wel achter waar het aan ligt. Uiteindelijk is alles gedownload en gamen gaat verder prima.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwa... vind die niet echt een expansion. Meer een tussenstop. Ben wel zwaar benieuwd wat die komende update dan nog moet gaan brengen. Zal op de E3 (of een Sony event) wel duidelijk worden.

    Game speelde altijd al lekker ... Een Nightfall doen? Prima hoor. Ben alleen Light Level 305 :+ Dat word veel reviven ...
    Welke is het trouwens? :eek:
     
  17. Daroe Bhai

    Daroe Bhai Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen idee of het hier moet maar het leek mij leuk om een Destiny elimination toernooitje te organiseren met de xboxworld leden.
     
    nawa en bulletproof010 vinden dit leuk.
  18. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik doe mee zo ie zo !!!

    Maarre waarschijnlijk de expansion van destiny op 20 september.....

    Knip en plak :

    In één van de arena’s van de ‘Prison of Elders’ is namelijk een dode Ghost gevonden. Nog geen 16 minuten nadat de update het levenslicht zag, postte een Reddit-gebruiker onder de naam ‘Rezyl Azzir’ de exacte locatie van deze Ghost. Met deze ‘Dead Ghosts’ komen zogenaamde ‘Grimoire Cards’, waarin stukjes verhaal worden gegeven over de wereld in Destiny.

    Het verhaal van deze specifieke kaart ging, opvallend genoeg, over een Destiny-karakter genaamd Rezyl Azzir. Vlak voordat de Reddit-gebruiker zijn post verwijderde, had hij nog een Latijnse tekst gepubliceerd: “Vegisima die mensis noni. ILLUD est venturus. Per Audacia ad astra.” Reddit-gebruikers vertaalden dit als: “De twintigste dag van de negende maand. HET komt eraan. Vooruit, naar de sterren!”

    Ik denk dat de Cabal onderweg zijn :+
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Geen idee waar dit precies zou moeten. Voorheen was er het live gedeelte, maar volgens mij is dat nog meer uitgestorven dan de dodo.

    @Hybrid weet misschien wel wat? Als je animo wilt bekijken, lijkt een eigen topic mij het meest logische maar de vraag is waar.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Live gaming idd en dan een beetje promoten ook in dit topic.
     
    nawa en bulletproof010 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina