Jaaa, was gaaf!! Super spannend. En inspannend! Nu nog een vochttekort Echt heel tof! En volgens mij erg netjes van ons allebei. Al komt mijn blocken hier wat rigoureuzer over dan tijdens het rijden. Maar volgens mij doe ik het nog binnen de "regels": niet 2x echt van lijn wisselen en niet van lijn wisselen binnen de remzone.
Ik vind het overigens ook een compliment waard dat er alle 3 de keren goed is gegaan in de 1e bocht met het hele veld
Of de Cupra's
Met meer auto bedoel ik trouwens meer ruimte om je heen en meer "precense" op de weg. Maar dat kan ook gewoon compensatiegedrag van mijn kant zijn hoor Die die GTE meer verbruikt dan jouw Corsa, dat snap ik wel. Juist door het hybride pakket is het niet bepaald een lichtgewicht. Geeft ook meteen de beperking van die dingen aan. Al zou ik zo voor een GTE tekenen Enkel jammer dat ze niet met handbak leverbaar zijn.
Kimi moet ook gewoon in Rotterdam gaan wonen:
- Geen files meer naar Rotterdam toe
- Een leuk appartement met wifi-bereik in iedere hoekje en gaat.
Moet 'ie alleen even 8 auto's inleveren...
Hoe lang heb je nou met dat stuur gereden? Een paar uurtjes..?? Ik moest in het begin ook erg wennen en ook ik ging er op een gegeven moment vanuit langzamer te zijn met stuur. Tot dat je de fijne kneepjes in de vingers krijgt. Je kunt makkelijker tot het gaatje gaan omdat je veel preciezere input kan geven. En het is sowieso eindeloos veel gaver met stuur. Winnen of niet.
Wat betreft de GT's. Wat mij betreft is dat toch wel de te prefereren soort auto. Ik merkte dat ik bij de Formula Rookie vaak dat laatste stapje niet durfde te zetten, bang om weer te wielen in elkaar te haken.
Hier hetzelfde. Als de rest over gaat op AC, dan ga ik mee. Anders koop ik geen AC. In de basis geen behoefte aan en buiten het ontzettend leuke cup-racen hier doe ik nu al niets met pCARS.
Laatst bewerkt: 18 apr 2016