1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    En dan nog; want het is vooral een rechtenkwestie dat ze niet de nieuwste series of seizoenen kunnen aanbieden.

    Al wordt het aanbod steeds beter, blijft de vraag of ze de serie die je op dat moment wilt kijken al er op hebben staan.
    Wat is er werkt wel goed moet ik zeggen.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Haha mooi ja, heb nu ook een account :D
     
    Kevf vindt dit leuk.
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Om mij totaal onbekende redenen moest ik denken aan de hele Netflix discussie ooit lang geleden en kwam toen jouw reply tegen ;)

    Ik kan zelf onderhand niet meer zonder. Het gemak is gewoon te groot. Twee chromecasts in huis en lekker aansturen met je telefoon. Wat ik wel mis is overzicht. Daarnaast gebruik ik Netflix met name voor series, films heb ik liever toch in betere kwaliteit.

    Mondjesmaat komen er ook anime's naar Netflix: Code Geass, Deadly Seven Sins, Knights of Sidonia (is het tweede seizoen nieuw?), Death Note (super serie) en Bleach. Hopelik wat dat nog verder uitgebreid en wordt anime een eigen genre op Netflix.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Gebruik nu Getflix om van regio te switchen, werkt net zo makkelijk als bij unblock-us maar je kunt gewoon nog via PayPal betalen. :)

    En er is een gratis trial van 14 dagen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Had een paar series die ik wil zien, maar zijn allemaal hbo series :mad:
    Zit eraan te denken om een xbmc te halen, heb laatste weken bijna geen netflix gekeken, dus mss geld wat ik bespaar door op te zeggen daarin stoppen
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    https://kodi.tv
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  7. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dat zal je nog vies tegen gaan vallen.
    Het mooie van Netflix is dat het erg prettig werkt en je alles in goede kwaliteit kan kijken.
    Helaas geldt dit niet voor de meeste add ons in Kodi. HD streams zijn redelijk zeldzaam en je moet soms echt ff zoeken naar een werkende stream.

    Ik had met dezelfde gedachte een andere mediaplayer aangeschaft maar ben toch weer lekker aan het downloaden.

    Kodi zelf is wel perfect trouwens.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ligt ook wel aan hoe hoge eisen je stelt. Ik heb Kodi en netflix beide. Netflix vooral omdat je het op alle formaten kunt bekijken (telefoon/ipad/laptop) maar alleen netflix mis ik teveel series.
    Maar vind de kwaliteit van kodi best prima. Ik hoef niet alles in full HD te kijken.. wil gewoon serie in redelijke kwaliteit zien. En dat gaat prima.

    Enige nadeel van Kodi vind ik dat je soms even moet zoeken naar een stream die goed werkt.
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt een nieuwe hbo serie aan. Op het nivo van bob and the pacific.

    Gaat deze keer over het gevecht in the air. WWII.

    Naam is volgens mij al veranderd maar dacht dat het aces of the sky gaat heten.

    --

    Ik zou graag een fatsoenlijke tour of duty serie van HBO zien. In Vietnam uiteraard.
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Is het wederom gebaseerd op een boek? Dan zal dit wel Masters of the Air zijn! Heb het boek hier staan, maar ben er halverwege mee gestopt. Te rommelig in elkaar gezet, tijdsperiode die ieder hoofdstuk heen en weer gaan en veel te veel namen om de karakters op te bouwen. Hopelijk weten ze hier met de serie een beter verhaal van te maken.
     
  11. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee eerlijk gezegd.

    Hoop dat het weer het zelfde nivo haalt als de 1ste twee series. Vrees alleen wel heel veel CGI.
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb even gezocht en het is inderdaad op Masters of the Air gebaseerd. Hopelijk kunnen ze er wat duidelijkheid in aan brengen, want het boek vind ik zoals gezegd een rommeltje.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Kodi is in principe ook een mediaplayer natuurlijk en dat doet het fantastisch.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Rick & Morty op Netflix. :D
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kreeg net een bericht op Netflix wat ik nog nooit eerder had gezien. Too many people are using your account right now. Na een paar keer opnieuw proberen besloot ik het te googlen. De Netflix hulp site gaf het advies om recente activiteiten te bekijken. Kom ik er dus net achter dat mensen uit Chile, USA, Canada etc gewoon op mijn account zitten. Allemaal IP nummers die ik niet ken. Absoluut mijn eigen fout want ik had echt een te makkelijk password, maar heb er nooit bij stilgestaan hoe makkelijk dat te raden of hacken was.

    Nou heb ik meteen alle devices uitgelogd van Netflix via de site en ook meteen mijn password naar iets veel complexers gezet. Wanneer ik de app echter open op mijn tv, dan wordt er niet om het nieuwe password gevraagd. Maar er stond ook bij de optie dat het wel acht uur kon duren voordat dit volledig in werking ging treden.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2016
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja jonge, nu kan ik niet meer kijken!
     
    L.A., Lethal AK47, Alexknl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ilovenetflix1 was ook wel erg makkelijk!
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha, nah zo makkelijk was het ook weer niet.

    Het schijnt dat je zelfs gehackte accounts kunt kopen voor 9 dollar en zolang de mensen het niet door hebben dat hun password is geraden, zal het gewoon werken. Triest eigenlijk.

    Ik heb iig nu een veel moeilijker password en ook gelijk met Netflix in de chat gezeten. Ze vroegen om een lijst met al die IP adressen. Allemaal weer klaar nu.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204

Deel Deze Pagina