Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Films zakken uiteindelijk altijd. Zeker wanneer de bluray verschijnt.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat hoor je vaak: "van een actiefilm verwacht je toch geen goed verhaal?"
    Maar een goed verhaal is niet hetzelfde als een goed plot. Een plot heeft wendingen, het gaat een keer mis en dan komt het toch weer goed. En een goed plot maakt de film spannend. Dát mag je wel verwachten van een superhero movie. Guardians of the Galaxy vind ik bij uitstek een superhero movie met een spannend, vermakelijk plot. Deadpool, daarentegen, is een trein die alleen maar rechtdoor gaat totdat je in slaap dommelt (net zoals Avengers 2, Iron Man 3 of alle Transformer films vanaf deel 2). Het is alsof je een verhaal vertelt als "en toen... en toen.... en toen.... en toen...".

Ebrithil vindt dit leuk.
  3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hm, dan skip ik 'm maar. Ik had toch al het idee dat het een overdreven niet-grappige Amerikaanse humor rommelfilm zou zijn...

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Film heeft gewoon hoge cijfers omdat het na al die jaren toch is gelukt om R rated Deadpool op het scherm te krijgen en de character perfect wordt neergezet door Reynolds ten opzichte van de comic books.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Ik vond hem best vermakelijk hoor, ik had ook echt geen topfilm verwacht maar een leuke film voor tussendoor.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien niet een bijster dik verhaal, maar zeer zeker één van de beste popcornfilms van dit jaar. Humor is prima, maar wel donker en daardoor misschien iets minder snel te begrijpen. Qua verhaal wel een beetje een rommeltje, maar je kunt aan het personage tijdens de film letterlijk merken dat die er schijt aan heeft.

Hij neemt alles in de zeik, van de producers, tot alle characters van Marvel, inclusief de lastige tijdlijnen van X Men. Misschien klinkt dit als een spoiler, maar kijk het maar en oordeel zelf. Dit is namelijk precies hoe het personage is. Een hoog schijt aan alles gehalte.

Onderstaande wel een dikke spoiler, maar meer voor de mensen die van details houden. Screenshot uit het einde van de film Deadpool.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik kijk Deadpool liever nog vijf keer dan een seconde van Batman Vs Superman.

Kevf vindt dit leuk.
  8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat moet ik zien in die afbeelding? Ik heb de film trouwens ook gezien en vond hem persoonlijk wel tof.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Is geen spoiler want het is niet verbonden.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725

Eerste foto van de Ghost in the Shell film. Ik weet niet wat ik ervan moet denken...
    Ook nog eens een matige director. :mad:

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gister ook eindelijk Deadpool in de bios gezien.
    Erg vermakelijke film, maar had er toch iets meer van verwacht. Misschien iets te hoge verwachtingen.
    In een melige bui is het erg leuk, maar anders kunnen de grappen iets te geforceerd zijn. Inhoudelijk vond ik de opbouw niet optimaal. Ze namen flink de tijd om oorsprong van Deadpool te vertellen. Het Russische accent van Colossus vond ik irritant. Negasonic vond ik ook weinig toevoegen. Beetje te over-the-top dat ze op het eind de hele boel weet in te laten storten.
    Maar goed, niet over nadenken en lekker hersenloos kijken. :+

Wel grappig toen we de zaal uitliepen. Van een paar andere stellen lagen de mannen nog in een deuk. En een van de vrouwen erachter luidruchtig: "Wat een debiele film". Helemaal pissed was ze. :lol:

Nu nieuwe poging om 2001: A Space Odyssey te kijken. Ziet er fantastisch uit op blu-ray, maar ik kom niet in de film. Vind hem saai en duurt veel te lang voordat er wat lijkt te gebeuren. Vind de klassieke muziek er niet echt bij passen en een tijd naar een zwart scherm kijken bij de intermission hoeft voor mij ook niet. Geen spanning erin. Geen idee wat de film dan toch zo goed maakt, gezien de hoge beoordelingen. Paar andere films van Kubrick vind ik wel erg goed. Denk dat ik hem een andere keer nog maar eens probeer te kijken.

12. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    The Junglebook

Erg leuke film. Zeker een aanrader.
    De dieren zagen er echt goed uit, stoorde me totaal niet aan het CGI gehalte.

8/10

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik wil deze wel zien inderdaad.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767

Fiasco vindt dit leuk.
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhh

"It’s looks like Gal Gadot won’t be the only model in Wonder Woman. Former Victoria’s Secret Angel and current model, Doutzen Kroes, has joined the cast as well. She’ll be playing a fellow Amazon of Themyscira."

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Was al een tijdje bekend, want ze doet volgens mij al een behoorlijk tijdje opnamen in Italië. Ach, zal vast een klein kutrolletje zijn waar je je niet aan hoeft te ergeren. :+

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Hateful eight gezien. Wat een toffe film! Mooie beelden, super muziek en fraai acteerwerk. 85/100 aanrader!
    snap alleen niet echt dat gedoe met die koffie, het plan was toch om geduld te hebben (aldus tatum)?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Verschrikkelijke muziek in de trailer, maar als speler nog steeds zin in de film.

Trailer is verder wel het kijken waard. In 1080p zien de CGI beelden er verassend goed uit. :)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jij bent vreselijke muziek. Stuk beter dan die gare 100% flop film.

Reckuuza vindt dit leuk.
  20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Wow die muziek. Film zal wel ruk worden. Toch gewoon kijken

Deel Deze Pagina