1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die zit ergens stilletjes te huilen ;)
     
    Smok3y en Killamonkey vinden dit leuk.
  2. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben begonnen met DS3 maar ik heb eigenlijk nog nooit een DS game aangeraakt :)

    Is er trouwens geen manier om Firebombs snel te gebruiken? Aangezien ik hem bij sommige mensen links onderin zie staan
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2016
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt in je inventory screen meerdere items equipen naast de estus flask. Door d-pad down te doen wissel je tussen de equipte items!
     
  4. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Nvm... found it.. ty!!
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Have fun! :D
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Dus ik heb die eerste baas gehaald en nu in zo'n kasteel oid aangekomen waar ik een oevel omhoog kan etc. Maar wat nu? Als ik naar buiten ga en rechtsaf is er een vijand die vollop sterk is. Maar kan neegens anders heen volgens mij. Of zie ik iets over het hoofd?
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    dark sword schijnt erg goed te zijn als je redelijk wat strenght hebt,..... die kun je farmen door de 2 dark wraiths vlak voor de abyss watchers te farmen!!

    deed mijn laatste rondje bij de
    crystal sages
    . werd ik geinvade,... gozer erbij geroepen doordat ik bij die sunlight covenant zit, voor die poort van die
    crystal mages
    , we hadden hem down, beetje lopen ouwehoeren met die dude in het moeras bij die grote krabben, word ik nog eens geinvade,... hebben die gast weer down, nog wat laatste lui gemold in dat moeras, voelde me helemaal de man, dacht fuck it op naar de abyss watchers,.... mijn sunlight buddy ging down vlak na de transformatie in die battle,.... Met trillende handen en veel dodgewerk heb ik hem nog neergekregen ook, 1e keer fok yeah :cool:
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    High wall of lothric neem ik aan dat je bent?
    rechts is die gast die transformeert.... (firebombs gebruiken),.. je kunt ook andere kant op, daar moet je ook eigenlijk langs,... 1 tip pas op voordat je daar de trap op gaat!!!!



    even tussen door; ben ik de enige de elke keer Lords of Tinder denkt ? :rolleyes:
     
  9. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wow! Voor een total noob ik heb het overleefd naar de volgende bonfire! Wtf! My heartbeat is niet normaal meer haha!
     
    allstyles, Lijpe Mocro en Smok3y vinden dit leuk.
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wat is de volgende bonfire ver weg zeg :eek:. Zoveel enemies die ik niet aan lijk te kunnen. Zo weer even verder!
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dat had ik ook maar je leert hun moves vanzelf.
    En je kan nog een shortcut unlocken.
    Ik moet nog aan de 2de baas beginnen ben er 1 keer geweest maar toen was ik zo dood:+
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Met de gewone enemies heb ik eigenlijk weinig moeite. Soms even uitkijken en opletten met Knights, maar overal goed te doen. Meeste moeite tot nu toe had ik met die grote crazy crabs in RoS. Erg onvoorspelbaar, agressief en geen weaknesses. Ik backtrack best veel. Wil zoveel mogelijk ontdekken en niks missen. Lekker slow :)
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    voor de nieuwelingen in deze game,.... gebruik veel je white soapstone!!!

    dan kun je mensen helpen, en als je de baas met ze haalt krijg je er een ember bij + je eigen ember word weer restored!!!

    in een nieuwe area doe ik dit altijd, zo leer je de omgeving kennen, + je krijgt er souls bij en je verliest niets als je af gaat!!!!!
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Die crabs zijn in je eentje heeeel pittig,.. je moet 1 iemand hebben om ze af te leiden terwijl de ander de achterkant aanvalt!!
     
  15. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Nope, bij mij in de vriendengroep is dat jammer genoeg de 'officiele' naam nu:+
     
    allstyles vindt dit leuk.
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb alleen nog maar solo gespeeld, dus dan klopt het wel dat die beesten nasty zijn :) Alsof ze net wat pillen hebben geslikt. En als je pech hebt aggro je er twee :x
    Gelukkig hoef je er maar 1 keer langs om alle items te pakken :)
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    wacht maar tot je in de swamp 2 "dudes" tegenkomt ;) Daar ben ik maar langs gesneakt, heb daar wel voor de rest alles gedaan :cool:
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je bedoelt die twee wackos (red eyes en kruis op rug) aan de rand bij de crabs ?

    EDIT
    speel jij op de PS4? ZO ja, sta ja al mijn friends list ?
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    Die dudes zijn zo groot als bomen,.. die zijn waar je die 3 vlammetjes moet doven..

    en yup sta al in je friendslist,.... allstyles, heb wel paar van je filmpjes geliked die je gedeeld hebt :rolleyes:
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die ga ik nog tegen komen dus. Swamp klinkt sowieso als fat rolls en slow ... :x Ik probeer wel alles minimaal 1x te killen, dus die gasten staan ook op de lijst :)

    Shame on me dat ik dat ff niet meer wist :eek:
     
    allstyles vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina