1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Gears of War 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind het maar dom dat je niet kan rennen en direct schieten.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vind het maar dom dat ik nog steeds geen code heb. Pfff!
     
    apoc en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  3. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Zeg dat wel ja...

    @smoke
    Wat bedoel je precies is daar iets in veranderd tov oudere delen? Daar was het perfect mijns inziens. Uit beelden die ik zag leek het niet aangepast.
     
  4. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    net even gespeeld vet hoor!
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De beta speelt uitstekend. Het is echt 100% Gears. Schieten voelt fijn aan, geluid is top en de graphics zijn scherp en geen kartelrandje te zien. I love that shit, want god wat haat ik jaggies toch zeg. Ook de drie maps vind ik zelf erg nice. Niets mega vernieuwends of wat dan ook, maar het is Gears.

    Wel merk je echt dat er dingen missen. Het is scherp en alles, maar op dit moment oogt het als een upressed 360 game. Sterker nog, ik weet zeker dat Gears 3 (MP en SP) vandaag de dag nog steeds mooier is. En dan vooral qua belichting, die game blijft gewoon schitterend. Dit is dan ook echt wat aardig ontbreekt in de beta. Belichting valt erg tegen. Daarnaast vind ik het bloed er ook zeer apart uit zien, dus hopelijk pakken ze dat aan.

    Ik realiseer me goed dat dit een beta is en dat dingen veranderen, maar hoe drastisch zal dat hoogstwaarschijnlijk zijn? Hoeveel betas zijn er echt geweest waarvan de volledige game allemaal extra grafische toeters en bellen had? We gaan het zien. Worst case scenario is dit ongeveer hoe het eruit ziet en zal de campaign naar verwachting nog altijd wel erg nice eruit zien.

    Het speelt in ieder geval als een trein. Niet geheel onbelangrijk. :)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben fokking rambo en ga niet doood!!1! :+

    http://xboxclips.com/Lethal AK47/70020d5f-d92d-472f-a58e-5652803fc26c

    In het begin erg wennen, de movement lijkt wat zwaar en log. Maar het speelt verder prima en wallbouncen gaat ook goed. Het speelt beter dan UE naar mijn mening en tja, de gfx... dat zal best nog worden opgepoetst. Bij MP let ik er toch nooit zo op, focus liever op de gameplay. Oh, en @Hybrid tnx voor de code man. Held van de dag!
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  8. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik vind het erg cartoony en licht voor een Gears. Scheen uberhaupt ergens de zon in deel 1 om 2 uur 's middags? Ze zeiden terug naar de roots te gaan, maar daar is helaas weinig van te zien nog. Geluid is vrij ruk ook. Surround werkt niet goed. Geen jaggies is ook niet heel knap, want de game is bijzonder lelijk vergelijken met wat nu op de markt is (maar ik heb goede hoop dat dat nog aangepakt wordt). Maps zijn best groot voor een Gears en campen is nu beter dan rushen, dat was in deeltje 1 wel anders.

    Dat vind ik echt een dooddoener. Gears was qua graphics altijd super mooi en vaak het beste wat de 360 te bieden had. Het is die console-seller. Die shit moet gewoon top notch zijn, 60 frames of niet. Als blijkt dat het niet verbeterd wordt laat ik 'm echt links liggen.

    Ik zou 'm zonder beta zo pre-orderen, maar ben echt nog niet overdonderd nu.
     
    Reckuuza en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sounds zijn ook nog placeholders hebben ze gezegd.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    deze game heeft nog een beta 2 nodig
     
    Dex vindt dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zomer dacht ik.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh echt? Waar heb je dat gelezen?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zei volgens mij een dev toen op Neogaf.
    Dat dit echt een eerste test is. Nieuwe game, nieuwe studio, nieuwe engine en om echt te testen of het echt allemaal werkt met elkaar wat ze gemaakt hebben.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Waarom fixen ze dit niet met UE4?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Na twee dagen af en toe gespeeld te hebben moet ik zeggen, wat een teleurstelling, alsof ze gewoon Gears 3 opnieuw gemaakt hebben. Alle oude minpunten uit die game zitten er ook nog in. Smokes die stunnen, grenade wall tags, meatshields, de gigantisch OP shotgun(vrijwel altijd oneshots), wall bounce cancel is verschrikkelijk en veel te makkelijk maar bovenal stopping power. Waarom zit er stopping power in een Gears of War, ik snap niet waarom je zo de snelheid uit een game wil halen. De movement is ook een verschrikking. Nee, deze game ga ik laten liggen. Er zijn zoveel dingen mis mee, dat ik niet kan inzien hoe dit allemaal opgelost gaat worden. Bizar dat UE zoveel ouder is(het is praktisch Gears 1) maar toch ook zoveel vloeiender en beter speelt, alleen de movement al.

    Deze game gaat ook de dood voor de Esport-scene voor Gears betekennen. Te veel randomness voor een competitieve game.
     
    Dribble, Gainesis en Reckuuza vinden dit leuk.
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ook nog geen code ontvangen terwijl ik de Ultimate Edition op launch had gehaald en gespeeld :+. Dan maar wachten op de open beta.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Uiterlijk morgen krijg je hem dan.
     
    OniRyo vindt dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Welcome in 2016 3rd person movement. Maar er valt idd wel veel te zeggen. Stopping power is bs, walltags, shotgun is iets te sterk. Wat er mis is met meatshields weet niemand
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Welcome to gears 2016.
    Stopping power, walltags, overpowered shotgun is 2016 stijl. Er zullen ongetwijfeld weer 10 tallen updates komen als de game uitkomt.
    Zoals vroeger wordt het niet meer, gears1 is overdatum.

    Ik blijf hangen bij gears ue. Ik kan niet wennen aan 2016.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2016
    Remo NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina