Downie? Hebbie t nou over jezelf Downie-Bhai Maar je snapt toch zeker wel dat als je een toernooi wilt promoten dat je het juist voor iedereen zo makkelijk mogelijk moet maken om in te schrijven. Een link naar het desbetreffende topic is dan wel zo makkelijk ipv dat je alleen zegt : ik heb daar en daar een topic geopend Sommige mensen zullen dan mischien niet de moeite willen nemen om dat topic dan op te zoeken en een klik op de link zullen mensen naar mijn mening sneller doen. Hoop wel dat er genoeg animo is ervoor het lijkt mij zo ie zo leuk om te doen. Alleen zoals monk al zei is t mischien makkelijker om zonder premade teams te werken, omdat de meeste mensen geen team hebben en waarschijnlijk helemaal geen team hebben wat tegen bv jullie Gangsterteam opgewassen is.
Daar heb je helemaal gelijk in. Mijn bedoeling was eigenlijk om lekker te kunnen spelen tegen teams die ook op hoog niveau spelen zodat ik niet afhankelijk ben van trials maar ook doordeweeks een uitdaging heb. Weeut alleen niet of hier ook teams zijn zoals die van mij. Maar als er mensen zijn zonder teams dan kan er idd gekeken worden of er teams gemaakt kunnen worden. Het is geen serieus toernooi ofzo maar meer voor de fun.
Gunsmith verkoopt pakketjes voor de arminius, zarinea, ari41 en de thesan. Elke van die drie auto rifles zijn goed @Rampage Voor wie nog een goede fusion wil testen, haal een thesan. Torch scope, hot swap, acc. Coils, eye of the storm, braced frame, quickdraw en rangefinder zijn goede perks erop.
Heb net toch ff dat thesan pakketje opgepikt. Ben wel erg benieuwd hoe die schiet en wie weet kan ik nog wat medals ermee halen voor fusion rifle kills enzo
KOM ALLEN!!! DIKKE FUN ENZO! Schrijft u nu in voor die ding. Inschrijven kan HIER: http://forum.xboxworld.nl/threads/destiny-elimination-toernooi.178184/#post-5389353
Thanks voor de tip 'bruh Las net ergens op Reddit dat je het PvP gedeelte van de First Curse kan overslaan? Hoe de fuck moet ik met zo'n pauper witte Handcannon nou kills maken
Ja ... maar die omschrijving klopt nog steeds niet. Precision Kill sprees? Dus 7x5 of gewoon 7 headshots? Want dat is niet zo lastig Gewoon kill-stealen als een mongol.
Maarre @Rampage heeft toch genoeg skills om ff 7 headshots te maken in een potje pvp Die hoeft niet geboost te worden.
Moet jij geen loot ophalen bij Oryx ofzo? Nurd.. @bulletproof010 ... gewoon 7 precision kills dus. Valt mee Moet zeggen, gisteren weer gespeeld ... en wat een verslavende hoeren game is dit toch. Verschrikkelijk. DAT TRON GEAR THOUGH