[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Elke dinsdag ochtend zijn de servers 3 uur down.

2. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ohh nog nooit gezien haha.. maar dan wordt er niks gepatched dus??

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan wat gepatched worden, maar hoeft niet.

4. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Geen iddee!
    Ik had doordat ik 4 weken njet kon spelen eigenlijk totaaal geen zin om de game nog op te starten + die dag van de patch kwam dus ook de destiny update waar ik om eerlijk te zijn meer zin had.
    Hoopte op een mooie compensatie zodat ik mischien weer zin kreeg om de game toch weer aan te zetten maar helaas. |:-

Jaaa vind t echt schandalig van ubisoft en had niet verwacht dat ze met zo'n karigr compensatie zouden komen , maar dalijk wel verwachten tot je de dlc/seasonpass gaat kopen.
    Voor mij is deze game klaar en om eerlijk te zijn zal ik zeker nooit meer een ubisoft game digitaal kopen als ik al uberhaupt nog een ubisoft game wilt. :+

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Hoe vaak heb je nu al gezegd dat je geen zin in deze game meer hebt en hem nooit meer gaat opstarten :+.
    In deze post zelfs 2x...
    Blijf dan ook uit dit topic als de game je niet meer interesseert ;)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom? Wordt hem toch direct een vraag gesteld?

MightyMikeDX, CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  7. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Retweet :p

bulletproof010 vindt dit leuk.
  8. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Zoals hybrid al zei er werd mij een vraag gesteld en ik vind het niet meer als normaal om dan even de vraag te beantwoorden.
    Maar blijkbaar is dat niet bij iedereen het geval.;)

MightyMikeDX en CrazY vinden dit leuk.
  9. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Snap je wel... als ik weken niet kan spelen en mijn maten wel , dan halen die een zeker level met wapens en outfit waar jij dus nog heel lang mee bezig bent omdat voorelkaar te krijgen. Dus samen verder zit er niet in. Dan helpt zo'n compensatie ook niet veel.

Dus begrijpelijk!

10. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Geloof dat ik er nu ook wel ff klaar mee ben... alleen maar rogue rogue en nog eens rogue in die darkzone.. loot op pakken heeft totaal geen zin want je bent het zo weer kwijt.. en extracten is al helemaal niet aan orde. Jammer!

11. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb er vooral last van dat ik totaal geen online players tegenkom in de DZ. Erg frustrerend want de boel soloën aldaar leidt al snel tot de dood.

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Duh, iedereen is terug aan de Destiny jonguh.

The Division is crap. Weer standaard Ubisoft. Hype vanaf de teaser trailer, huilen na release.

Ben blij dat ik me geld hier niet aan heb uitgegeven....

Sowieso heb ik weinig met 'Ubisoft' :). Ik had graag deze game tof gevonden, maar helaas.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je hebt de game niet eens gespeeld, maar hebt wel een heel oordeel klaar.

Game is echt niet zo slecht hoor, maar er mag nog veel veranderen. Daarnaast een teleurstellende incursion én talloze exploits zijn voor mij in ieder geval redenen om de game even weg te leggen. Haalt voor mij de plezier uit een game en ik hoop dat ze binnenkort goed gaan patchen.

Moge duidelijk zijn dat Massive best wat te leren heeft nog, maar de game heeft echt wel een fun factor hoor. Dark zone is een van de meest spannende concepten die er is. Heb echt met een zwetende bilnaad mijn loot aan een touwtje gehangen en zelf rogue gaan is helemaal geweldig die eerste keren.

Nu is er alleen een echt slechte balans. Je hebt allemaal exploiters die enorm 'uitlopen' op de rest. Laat ik even de vertaalslag te maken. Stel dat vault of glass releasde en iedereen druk bezig is met gearen. Je hebt met jouw teampje de raid gehaald en wat gear gehaald. Weekje later komt IB waarin power opeens telt en je komt tegen een team vol met mythoclasts (ja! die aller eerste monster versie) en level 30 gear. Zeg maar dag tegen het potje dan :) En dat alleen maar omdat er een exploit is waardoor mensen constant de weekly reward kunnen krijgen.

Jorrie, AnubisNefer en Xandorra vinden dit leuk.
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Division zit nu even in hetzelfde probleem wat Destiny ook had rond dezelfde tijd. Verkeerde grind, exploits etc. Net als Destiny ook een dev die voor het eerst een MMO achtige game maakt. Zelfs Diablo had hetzelfde probleem en dat was zelfs van Blizzard. Dus veel te makkelijk om dit als Ubi crap neer te zetten.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wonderen zijn de wereld nog niet uit, ben het met de bovenstaande post van @Maddmonkey eens.
    Het is me wat.

Maddmonkey en AnubisNefer vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Inmiddels voor mij ook de laatste keer voorlopig dat ik een Ubisoft game aanschaf.

Div speel ik campaign, nog wat Dark Zone MM en dan is het klaar. Grootste recente teleurstelling met hun was Far Cry 4, wat mij tenenkrommende frustratie opleverde. FC 3 vond ik echt super tof. Alles in die game was voor mij tof, maar sommige missies in FC 4, met die piloot vooral. Op die momenten dacht ik ook: Rot toch op Ubisoft.

Beste Ubisoft game voor mij persoonlijk, qua alles imo, was AC Revelations. Het einde van die game is het beste einde wat ik ooit in een game heb meegemaakt. Het overstijgt voor mij zelfs nog de gehele Mass Effect trilogie. Elk van die games heb ik afzonderlijk van elkaar meer uren gespeeld dan Revelations.

Ubisoft kan het dus wel, maar zodra ze een echt werkend pareltje afleveren veranderen ze met de vervolgen al snel in een goedkope cash in studio helaas.

17. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    @Maddmonkey

Genoeg uurtjes van de bèta meegemaakt en tig vrienden die de game na een maandje zat zijn. Is genoeg informatie voor mij om een oordeel te vellen. ;-)

@Hybrid

Het maakt mij niet uit welke devs of ontwikkelaars ook dezelfde pad hebben bewandeld, maar ik geef alleen maar aan dat Ubisoft deze pad vaker bewandeld heeft met zijn triple a titels. Daar is geen ontkomen aan.

Vandaar mijn reactie: Ubisoft crap.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat waren mensen ook van Destiny. Dat je een oordeel zo kan vellen is prima. Maar om het standaard Ubisoft te roepen vind ik veel te simpel want dit had ook simpel genoeg een niet Ubi game kunnen zijn.

Grappig dat je over cash in begint en dan Revelations de beste vind.

19. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat mag je vinden, maar het is toch echt een Ubisoft game... ;-) en wat ik bedoel is dat het weer een grote game is van Ubisoft die voor de zoveelste keer met veel Bombardie is aangekondigd en daarna gewoon teleursteld.

Je mag het simpel vinden, ik vind het simpelweg gewoon een feit.

Maar ik zal mij hier verder niet tonen, heb geen interesse voor deze game ;-)

Have fun mensen die de game spelen...

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten hoe jij jouw oordeel wil (laten) vellen. Geef alleen aan dat er gewoon een goede game is uitgebracht. Zelf ben ik helemaal niet meegegaan met de hype en had de game uiteindelijk pas aangeschaft toen ik zag dat het op de xbox voordelig kon. Heb mij in ieder geval gewoon vermaakt met de game. Min maxen was voor de patch echt super tof. Dat is alleen geheel persoonlijk of je daar van houdt of niet. Vind het alleen kort door de bocht om dit af te doen als ubisoft crap. Deze game bevat veel meer potentie dan de zoveelste AC of watch dogs.

.....

Je vind het een feit? Oke.. héél logisch

Dex, Hybrid en AnubisNefer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina