I know..... ;-) Had even geen zin, ondanks dat ik vanaf minuut 1 naar deze game uitkeek. Ondanks de gamemechanics en dergelijke had ik voor mijn gevoel een heel leeg game. Waarschijnlijk was mijn suikerniveau te laag ;-) Ik zit er nu weer helemaal in en het is idd zoals zij zelf zegt. Alles exploren, lezen, in het verhaal duiken etc. Erg vette game, maar ik kakte zelf helemaal in bij act 2 en had zoiets van..... Are we there yet? ;-)
haha geen zin zegtie ik ben ook nog niet zover maar dat komt meer omdat ik met verschillende games op verschillende consoles tegelijk bezig ben haha ga nu weer ff verder
Zo. Uitgespeeld en heerlijk zeg. Wat speelt deze game lekker..... Vind alleen richting het eind wel ineens heel veel vijanden itt de voorgaande acts. Dit hadden ze wel iets beter kunnen opbouwen... Desalniettemin erg genoten van deze game. Remedy, kom maar met je volgende project. Ps. Kak, ik mis 1 Quantum ripple.... Ach, boeien...
Bedankt voor tips. Ik ben erdoor. Nog iemand die af en toe grafisch problemen had? Ik ben nu aan het herspelen voor achievements, maar mijn omgevingen zijn gewoon wit. Enkel jack zie ik dan...
Nee dat heb ik nooit gehad. Ik heb wel twee keer gehad dat een aantal muren of plafonds niet werden gerenderd. Dus dat ik daar doorheen kon kijken. Maar dat was maar van tijdelijke aard.
Damn, net begonnen aan Act 3. Vond dit stukje in Act 2 prachtig: Abonneren op het XBW kanaal mag trouwens!
ALAN WAKE HYPEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! En wat @Hybrid zegt, dat is nog niks. De game is om sommige momenten grafisch zo wreed. Ik heb soms gewoon in een gebied waar de enemies al dood waren nog minuten rondgelopen om alle details te bekijken.
ik blijf t toch een vette game vinde elke x als ik m opstart ookal speel ik m op me gemak wat een game meer van deze exclusives graag!
Nou, 120 GB binnen. Ik kan aan de slag! Nog amper wat gezien of gelezen, afgezien dat de speelduur wat kort zou zijn dus ik laat mij lekker verrassen op deze brakke zondag.
Damn heb je echt die episodes gedownload haha. Ik heb ze lekker gestreamed haha. Btw gewoon gelijk op Hard beginnen.
Ik snapte dat eerst ook niet, moet ik dat nou wel of niet downloaden? Moest even googlen dus. Lekker streamen idd!