Prima post ;-) Potentie is een heel wijd begrip. In de basis heeft zelfs The Order 1886 ook potentie, maar is dat volledig benut? Nee, net zoals The Division voor mij dat ook niet heeft gedaan. ;-) Ik wilde deze game heel leuk vinden, maar het is mij helaas niet gelukt. Je hebt gelijk dat er bepaalde elementen van de game gewoon goed genoeg zijn, maar dan is er toch iedere keer wat, dat het gewoon verknalt en juist de goede dingen overschaduwd en dat is voor mij typisch Ubisoft. Ik heb hoop voor deel 2 of iig deel 3. Ah crap, ik post weer hè hier? Kak. ;-)
De hype was er in het begin met de reveal en was toen totaal weg voor een paar jaar totdat de alpha en beta opeens kwamen. En toen kwam er opeens veel interesse in de game. Is niet zo dat de game insane is gehyped voor jaren. De game is gewoon solide maar net zoals vele andere MMO achtige games is het een project en is het nooit gelijk uit de kast helemaal perfect.
Inderdaad, game nooit echt voorbij zien komen tot de alpha/beta, die beviel dus daarna maar aangeschaft. Ubisoft is misschien niet altijd even origineel maar ze kunnen zeker leuke games maken.
Vind het een toffe game.. is het nou tig keer beter en vernieuwend ten opzichte van andere games? Niet helemaal maar wat is dat wel? Het enige waar ik nu van baal zijn die figuren met die aso hoge rangen die de DZ verpesten waardoor het voor mij even ophoudt. Had verwachte dat Ubi hier wel een soort matchmaking in zou doen zodat de levels daar een beetje gelijk waren.
Moet je bij Falcon Lost al bij wave 1 t/m 4 'naar voren', omdat de NPC's blijven spawnen anders? Want gisteren even geprobeerd en het was granaat > wegduiken > schieten > granaat > wegduiken > schieten > enz. en dat een uur lang in die controle kamer met dat uitgeblazen raam. Wel erg weinig variatie zo. Na de eerste plaatsing van C4 werden we gekilled en toen echt geen zin meer om overnieuw te beginnen. Gaan die eerste waves sneller als je gelijk uit die kamer springt?
Je beschrijft nu inderdaad de Falcon Lost missie haha. Zelfde kamer telkens die bom jatten en plaatsen. Ik doe hem vrij weinig, puur omdat ik hem geen bal aan vind. Ik ga mooi voor de Nomad Gear sparen.
Je moet gelijk de controle kamer uit en naar het midden van de map rennen. Daar kan je schuilen in een soort loopgracht/goot waar ook 2 ammo boxes staan. Daar kan je vrij veilig staan en moet je elkaar gewoon waarschuwen van welke kant ze komen. Healing station met revive aanzetten en rustig de waves uitmoorden. Af en toe dropt er iemand dus de C4. Die kan in principe 1 iemand plaatsen mits je het goed doet met cooldowns. Ben overigens geen expert. Heb de missie pas 1x gedaan en toen deden wij het zo.
Is gewoon een kut missie klaar, voegt niks toe. Kunt beter de daily en weekly missions doen, vlieg je zo doorheen en dan heb je per dag ongeveer 150 PC. Koop je je de armor daarmee. Mijn mening.
214 kan je kopen bij de Special Gear Vendor in de BoO en dat zijn per set maar 2 items (knee pads en mask), score 240 krijg je volgens mij 1x per week als drop als je Falcon lost op Challenge haalt
Ja dat bedoel ik. Je kan 2 items halen en verder zal je toch echt de missie moeten doen. Zinloos is het zeker niet.
Niet zinloos idd maar helaas wel enorm saai. Missie op hard zijn echt een verplicht nummertje aan het worden omdat daar 0,0 uitdaging nog in zit en de challenge missie beginnen dat nu ook te krijgen. De extra gears zijn leuk maar ze maken geen wereld van verschil. Ik vind het ook jammer dat een DPS/Health build overduidelijk de beste keus is en bijna iedereen hiervoor gaat dus als ik de DZ in ga heb ik met mijn skill build niet veel kans
Dat is inderdaad wel zo. De moeilijkheid van de missie zit hem eigenlijk alleen in het gear level. Vermaak me nog steeds prima met het spel maar vrees dat het spel niet heel lang mee gaat als ze niet met iets nieuws komen. Ze hebben best veel elementen van spellen als WoW overgenomen. Als me dat opvalt denk ik niet, wat een gaaf spel zeg... Dan gaan mijn gedachte terug naar WoW van vroeger, voordat alles hapklaar moest zijn. Wat een gaaf spel was dat.
Welke elementen zijn uit WoW? Of bedoel je gewoon een MMORPG in het algemeen? Want elke RPG heeft dezelfde aspecten als als een andere RPG. Rift, WoW, SWTOR, Destiny etc... het is allemaal levelen tot Max, dan gear en geld grinden met missies of PVP. Er zijn altijd DPSers, healers, bosses, tactics...
Doelde meer op MMORPG in het algemeen inderdaad. Ik verwijs dan naar WoW omdat ik daar de meeste ervaring mee heb. Eerste keer dat ik ging teleporten moest ik gelijk denken, jammer dat ik nu niet over de map heen vlieg. Dingen als dagelijkse missies heb ik ook in jaren al niet meer gedaan. Mis hier toch een beetje de diversiteit bij dit spel. Er zijn in principe maar een paar tegenstanders met erg beperkte vaardigheden. Waar je bij andere spellen echt een healer/tank nodig hebt is dit gewoon tank & spank alleen dan zonder tank. Vooralsnog blijf ik lekker door grinden! Ben benieuwd naar wat ze ons gaan voorschotelen.
Ahzo. Ja ik vind deze game ook weinig verandering inzit. Het is altijd Cover > schieten > wegduiken voor nade > Cover > schieten > wegduiken voor nade en dit elke missie. Beetje eentonig. Maar ik speel het nog altijd, ben nu rank 64 in de DZ maar ben bang dat ik de 75 niet ga halen haha.
Destiny heeft ook zat problemen gekend met de Raid Bosses en verschillende cheeses maar zoals dit? Waardoor spelers die de glitches enz niet toepassen niet meer in willen loggen? Dat echt niet.
Dat zijn van die geluksmomentjes die je best mag koesteren als gamer. Het is een kenmerk van dit soort online games, dat er voor bepaalde items, wapens of mounts een bepaalde zeldzaamheid bestaat. Voor je het weet ben je weer weken aan het ploegen voor net dat laatste set item.