Ik denk dat we best nog een cup in Pcars (6weken) kunnen doen, dan is AC uit en kunnen we de reviews etc bekijken of het een waardige opvolger is. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Geen practice, gewoon kwalificatie. Oefenen Doe je maar in je eigen tijd. De mensen die geen voetbal gaan kijken kunnen wel gewoon oefenen. De kwalificatie moet gewoon om 20.40 beginnen. Ben je eerder kun je oefenen. Ben je later heb je pech Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Ik wil eigenlijk sowieso nog een (gedeelte van een) cup met de nieuwe AMG GT GT3. Wat een toffe kar is dat.
Rijdt die lekker? Zeker heel anders dan de SLS GT3? Die reed pas echt lekker. Heerlijk zwaar bakbeest die zo hard ging dat je altijd de tijd had om iets rustiger door de bocht te gaan.
Als we zondag nou eerst gewoon eens aankijken hoe die wedstrijd gaat en er om 19.45 een beslissing gemaakt wordt? Als het meezit is het gewoon om 19.45 afgelopen en kan iedereen toch 20 uur ingelogged zijn?
Top idee! Jups! Toch wel tof dat ze zo'n wagen er aan toevoegen. Al had de huidige R8 er ook wel in mogen zitten. En de BMW 6-serie GT3... Wat mij betreft niet te laat. Morgen om 5:15 de deur uit...
Mwah, allebei mooie auto's, maar de GT3 is al behoorlijk oververzadigd. Ben wat dat betreft blij dat ze meer hebben gewerkt aan andere auto's. Voor Project CARS 2 wel een must natuurlijk. Wat mij betreft gooien ze de oude versies eruit (R8 LMS Ultra, M3, 12C, Z4) en komen de M6, R8 LMS en 650S erbij. En als het even kan ook de Huracán, 488 en GT-R Nismo natuurlijk.