Blijkbaar kan je hem alleen een dm sturen als hij jou ook followed. Blijkbaar was dat bij mij het geval haha.
Gameplay zit wel snor. Voelt net als de eerste lekker aan. Grafisch is het momenteel heel erg blurry en textures die niet laden etc. Zag zelfs dat de pc versie dat had op sommige beta screenshots. Zal wel een beta dingetje zijn.
Verwacht alleen niks van de graphics. Allemaal low res textures om de download size omlaag te houden denk ik.
Hopen dat die registratie goed is doorgekomen en dat ik morgen of overmorgen een mailtje ontvang met een code. Kan geen enkele vinden via Google (1 pagina maar daar zijn ze allemaal al weg), en op Twitter volg ik geen code-giveaway-mensen
Nope. --- Uhhh "To support the Social Play features, we are using a brand new online technology. We also want to make sure we have the opportunity and time to address player feedback from the Closed Beta. That is why we will give ourselves a bit more time to perfect the game, with a new release date for Mirror’s Edge Catalyst of June 7th (NA) and June 9th (EU). We’re confident that these extra two weeks will make sure the game is as amazing as possible for you the players.
Naja prima toch, beter dat ze dan inderdaad die twee weken gebruiken om de feedback goed te verwerken. We krijgen voorlopig in lange tijd maar 1 Mirror's Edge, dus dan beter een die zo perfect mogelijk is.
Same here. Al heel lang geleden ingeschreven en dan verbaas ik me dat mensen die dus NIET de moeite hebben genomen om zich in te schrijven eerder beloond worden doordat ze via social media een code hebben ontvangen. Een beetje de omgekeerde wereld. ;-)
Leuke beta, de feel zit er gelijk goed in. Leuk dat het meer een open wereld gevoel geeft. In het vorige deel genoeg time trials gedaan met top 10 rankings en blijkbaar heb ik het nog steeds. Ik kan niet wachten op de volledige game.