Zag hem al eens voorbij komen. Zal m dit weekend erop zetten. Maak nl hoofdzakelijk gebruiknvan TapaTalk
Weet niet of ik dan al thuis Ben van het werk. (Geen file, gewoon overwerken) Als ik er ben doe ik mee Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Ik ben er ook wel ff bij. Maar is het niet beter om de Ginetta voor zondag te bewaren? AMG vind ik een leuker idee
Zo, de afsluiter van gisteren was gaaf!! Met de Mégane Trophy V6 over "Bannochbrae" (dat circuit door heuvels van Schotland). Enorme snelheidsbeleving en super uitdagend met die bewegelijke Mégane
De banden worden links voor wel snel heet met de Ginetta op Oschersleben national. Gaat wel meespelen.
---------------RACEDAY---------- -------------------------------------- Wat doet het weer tijdens de heats?: apocalyptisch of bikini-weersomstandigheden met een waterijsje?
Vorige weekend was alles droog, dus ik gooi er vandaag een nat raceje tegenaan. Ik kieeeeessss.... Race 2 Heb nog even getest of mixed conditions iets is, maar de laatste 2 ronden van de race heb je op slicks in de regen te weinig grip nog om leuk te racen. Andersom zijn je banden toasted. De droogweerraces vinden ietjes later op de dag plaats (17:00). Het ondergaande zonnetje is hier niet lastig voor de ogen, maar linksvoor blijft wel iets beter in bedwang. Hier nog even het aangepaste tijdschema wegens voetbal (waar we ons toch nooit aan gaan houden): 20:05 - Lobby opens 20:10 - Practice (20 min) 20:30 - Quali (15 min) Plauspauze/warm-up (5 min) 20:55 - Race 1 (16 laps) Plaspauze/lobby 21:15 - Quali + Race 2 (12 laps) Plaspauze/lobby 21:40 - Quali + Race 3 (12 laps) Afdrogen Tot vanavond jongens!