Toen ik de trailer in de bios van het weekend (weer) zag, kon ik er niet warm van worden. Waarom niet met maskers werken ipv neppe cgi...
How to train your Dragon 2 gekeken want ik wilde wat luchtigs zien en deel 1 vond ik tof. Deel 2 is meer van hetzelfde maar dikke prima want deel 1 was toch al een tijd geleden dat ik die had gezien. 7 CGI was echt top!
Inside Out Godverdomme wat een leuke (en weer deprimerende) film van Pixar/Disney. En zoals altijd heb je toch weer zo'n tear-jerking moment 8/10 Omdat maskers/pakken in deze echt niet werken. Een Orc is vele malen groter als een mens. Een pak kan natuurlijk wel geloofwaardig overkomen ... maar dan nog. Denk dat CGI in deze de betere keus is geweest. Desalniettemin, poep trailer.
Leuke trailer. Zelfde plot als voorgaande Bourne films maar vooruit. Greengrass + Damon = Zou het wel leuk hebben gevonden als Jeremy (weg)Renner hier ook in had gespeeld.
WTF op 31 seconden. "We all love someone we love!" No fucking shit sherlock! man man man. Als dat het niveau gaat worden
Beter luisteren. Hij zegt wel degelijk lost. Heb die trailer al tig keer gezien om het te kunnen weten. Het komt niet helemaal duidelijk over in deze chaotische trailer. Bekijk het stukje nog maar een paar keer, dan hoor je het wel.
The Revenant Ik baal dat ik hem niet in de bios heb gezien. Mooi meesterwerkje wel. Beelden waren genieten, dat sowieso. Vond hem wel net wat te lang duren waardoor ik mijn focus kwijt was. Op een gegeven moment zat ik maar wat te kijken naar een fucked up Leo die fucked up shit doet. Pas aan het einde greep de film me weer. Leo was fijn, maar vond Hardy vooral geniaal spelen. Typisch Hardy, maar wel net even wat anders. Held. 8
Ik vond hem ook super. Echt Deadpool en vind die 4th wall stuff echt geweldig. Deze was ook zo droog. Echt op het moment dat je het zelf ook denkt haha. "Wow, this is such a big house, but I only ever see the two of you here. It's like the studio didn't have enough money for any more X-Men... "