1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    He's going down like f******n timber!!! Wtf boom met ballen heb ik brandhout van gemaakt na 9x ! Dit spel is net als drugs, je denk van agh nog 1x en dan bam! 9x verder. Hartslag van hier to ver, grote ogen en dikke focus. En het gevoel als je dan zo'n baas neer haalt! Niet normaal!
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2016
    Rienbu en allstyles vinden dit leuk.
  2. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Neem aan dat je de baas al verslagen hebt, zo niet:

    In de tweede fase gaat de baas soms echt als een gek rondjes draaien, als je die rustig afwacht kan je hem zo met 2, 3 hits punishen. De andere aanvallen rustig dodgen en achteruit als die de dark magic aanval gaat doen
    tot nu toe lekker door de game heen gewandeld, zit nu in het lothric castle. Af en toe dood bij nieuwe enemies maar de bazen vergeleken met de bloodborne dlc op new game ++, zijn deze echt easy!
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Oke even een vraagje. Na die boom ben ik wat verder door het gebied gegaan, met lift naar beneden etc en daar kwam ik een nog al moeilijke vijand tegen. Ben er langs gerend en door de deur gegaan. Misschien een tip om hem te verslaan. Kom er niet uit nog :mad:
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nope nog niet verslagen. Denk dat ik eerst maar een wandeling door smoldering lake maak,aangezien ik die area nog niet gehad heb.

    Probeer het daarna nog wel eens,thx voor de tips!
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    ODK dood! Uiteindelijk niet al te moeilijk
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Shit daar zit ik nu:+
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vond het een minder leuke area tbh. Nu in Irithyll... Holy shit!
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Krijg je in Profaned Capital nog een sleutel voor Irithyll Dungeon? Aantal deuren krijg ik niet open. En zit
    siegward
    in Profaned of in de Dungeon? Heb wel de old Cell key
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Kan iemand mij met die watchers helpen? speel op de ps4.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben tweede helft vd middag wel online denk ik ... of je stuurt iemand die online is ff een msg via psn ..

    What is je psn ?
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2016
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dungeon en de Capital + boss gecleared.
    Gebleven bij Pontiff.. Had een heel stuk Central Irithyll over het hoofd gezien en voor Yhorm gegaan. Was heel makkelijk. Pontiff is andere koek tho.
    Nog steeds op de solo Tour. Machtige game! Irithyll Dungeon was echt geniaal. Naast Undead Settlement mijn favo area so far
     
  12. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Siegward zit in profaned capital, je hebt daar een gebied waar je gepoisoned word. En een gebouw waar 3 soort handen/apen in zitten :+. Als je dat gebouw aan de zijkant opklimt. Dan kom je je daar op het dak ook nog een mage tegen. Vanaf het dak moet je een sprong maken door een raam heen van een gebouw. Waar daar dan Siegward zit.
    Weet niet of die er nog zit als je Yhorm al hebt verslagen, bij mij kwam Siegward namelijk meehelpen in dat gevecht
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik was na het verslaan van Wolnir gelijk door gegaan en kwam aan in irithyll. Wat een step up in difficulty ineens. Eerst die mini boss en dan die normaal enemies. Damn die meppen hard! Met mijn magere deep battle axe +3 moest ik ze wel 6 keer raken eer ze omgingen :x Dus ik op zoek naar ander wapen. Vind al die great- en ultra swords zo verschrikkelijk traag, maar uiteindelijk gegaan voor curved exile greatsword. Die heeft nog lekker snelle r1 attacks! Gelijk heavy gemaakt en daardoor B strength scaling erop. Daarn naar +6 gebracht. Back in Bussiness! :D

    Blijk ik nog een hele area vergeten te zijn, smoldering lake! Daar loop ik nu dus eerst weer wat rond. Kwam gelijk een (de?) boss tegen, Old Demon King, en dus ook maar verslagen, in coop...
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839








    Ik ga stuk hahha
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Stuk minder dan in de week van de release :+ Ben nu bij de 2e baas maar dat ging nog niet echt lekker dus even aan de kant gelegd om The Witcher 3 eens uit te spelen haha! Jij al ver?
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik Ben al redelijk ver ja, in de area na irrithyll dungeon... Geen idee hoe ver dat in de games. Gaat wel lekker tot nu toe, alleen die bosses hè ;)

    EDIT
    Pontiff verslagen, 1st try, wel met summon ...
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2016
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zit nog vast bij Pontiff.. Laat het even liggen.
     

Deel Deze Pagina