In Spanje is het bijna altijd droog jonguh Gefeliciteerd met je overwinning. Was erg moeilijk om je net niet te raken tijdens de race. Jimmy ook natuurlijk ook gefeliciteerd.
Was het niet frustrerend om constant in te moeten houden? Ik heb 1x een 1.06.9 gereden in die race en jij kunt toch dik 9 tienden sneller per rondje.. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Nee hoor, het was net schaken. Ik moest gewoon voorzichtig zijn. Er is maar 1 snelle racelijn en ik kon mijn extra snelheid niet meenemen tijdens corner exit doordat jij clean/voorspelbaar en daardoor safe verdedigde. Ik zou hetzelfde hebben verdedigd. Textbook racing. Ik moest gewoon geduldig zijn en wachten op de kans voor de "kill". In de 1e heat ging het bijna verkeerd en verpeste ik bijna de race voor jimmy en mij door een inhaalpoging binnenzijde in hairpin. Auto's bleven plakken en de nummer 3 ging bijna met de overwinning er vandoor. Jimmy verdedigde ook uitstekend en bleef ook koel. Hij bezweek niet onder de druk. Klasse. Het was op dat moment wel een gecalculeerde inhaalaktie omdat er eindelijk een gaatje was en de nummer 3 (ik dacht Wiethok) op een aantal seconden zat. Ik onderschatte de tijd dat het vastplakken kostte. Ik vond alle heats erg spannend en ik heb erg genoten. Net alsof je uit de bioscoop komt en je hebt een gave film gezien zoals DEADPOOL bijvoorbeeld. Ik verheug mij op de replays te bekijken zo dadelijk. Eerst croissantje met koffie. En daarna eieren met spek en bacon.
Wie is goed met statistiek en cijfertjes? Met nog een kwalifikatie en 3 heats om punten te halen met nog 2 schrapresultaten van mij, ben ik statistisch nog in te halen door mijnheer Rossi? O ja, poep-regen ik was te ingeduldig en spinde omdat ik te veel gas gaf op curbs. Beginnersfout.
Nee want Dhr Rossi is er volgende week niet bij.. P1 is wel bekend nu maar tot P2 kan nog veel gebeuren Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Als Loyall er volgende week niet bij is en Rossi scoort maximaal (3+25+15+15 = 58 ) dan is de eindstand 249 voor Loyall en 243 voor Rossi. Dus gefeliciteerd Loyall met het kampioenschap! Zeer verdiend! Ik zou zelf een perfect weekend moeten hebben om Rossi nog te kunnen pakken. Als ik net zo ga als in Oschersleben dan is er kans
Ben wel benieuwd naar de replay's, vooral van de start van race 1 en race 3. Bij 1 was het echt chaos en bij 3 ging het al een stuk beter. Kwam er beide keren wel verrassend goed uit. Had ook beide races wel een goede start. Bij de eerste race moet ik al snel in de remmen doordat Wiethok zijn auto voor mij gooide, bij race 3 kon ik wel gelijk een paar plekken winnen. Kunnen we na volgende week niet gewoon doorgaan met de Ginetta's? AC komt eraan en de opkomst bij deze cup is volgens mij prima.
Zolang het niet alleen op van die korte baantjes is vindt ik het best Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Plakken we er een Donington National, Azure Circuit, Ruapuna Park A Circuit of Club en Sonoma Raceway Short aan vast. Misschien nieuw klassement om het weer wat spannender te maken, al maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit. Dan zouden we een andere auto moeten kiezen. Als je met de GT4 op Spa gaat rijden duurt een rondje 3 minuten(?), heb werkelijk geen idee. Kan je per race 5 rondjes rijden en duurt het een eeuwigheid voordat je de baan onder de knie hebt en dat komt de competitie niet ten goede.
Nou je hoeft toch ook niet perse 3 races te rijden.. 1a 2 lange races kan ook.. dan wacht ik wel of er nog iets anders komt.. Anders volgende week de laatste race Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik zou wel een nieuwe competitie willen dan. De huidige is al beslist, met een nieuwe zou alles weer open liggen
En Corvette Gt3 & AMG GT 3 als de twee cupauto's? Allebij brulbeesten. Mag jezelf kiezen welke je wil rijden. Geen tuning om iedereen happy te houden. Op de grote GP circuits.