1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    kan, maar dan moet je wel best grote stukken steeds over spelen. De definitieve keuze zit nl best ver in de questlines, main quest is dan zelfs al afgerond. Vond ik ook vreemd, maar het is zo ...
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga waarschijnlijk hetzelfde doen, alle faction quests en dan reloaden met welke ik het leukste vind.

    Welk level ben jij nu, omdat je het ook al zo lang aan het uitstellen bent :+?
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Naja de laatste normale main missie na Moleculer Level is Institutionalized (wat ik zo via de Fallout 4 wikia zie). Daarna heb je alleen nog maar de factions om te doen. Vanaf dat savepunt begin ik ook steeds opnieuw, maar dan wel puur op 1 factie gericht. Dus ik begin bijvoorbeeld dan eerst met The Minute Men en dan speel ik het spel uit, en dan laad ik die save weer voor en zo doe ik weer hetzelfde voor de andere facties tot ik ze alle 4 gedaan heb.

    Level 42 nu:+. Komt ook wel omdat ik al een hoop normale side missies heb gedaan tijdens mijn wandeling door heel de wereld. Heb bijna alles ontdekt qua locaties (moet alleen nog het midden van de map ontdekken waar onder andere Diamond City en Goodneighbour zit).

    Je kan volgens mij niet alles in 1 keer doen qua factions. Je zal dan sowieso moeten laden qua saves.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Fallout 4: Wasteland Workshop-uitbreiding vanaf 12 april beschikbaar

    De uitbreiding Fallout 4: Wasteland Workshop is vanaf 12 april beschikbaar voor PlayStation 4, Xbox One en pc. Dit bevestigt ontwikkelaar Bethesda. De extra content past 4,99 euro en geeft spelers de optie om wezens te vangen en te temmen.

    In Wasteland Workshop kunnen spelers eigen kooien bouwen, waarmee zij verschillende vijanden kunnen vangen. Daarna kunnen zij deze vijanden temmen of ze voor hen laten vechten. Daarnaast voegt de uitbreiding ook nieuwe opties toe voor de nederzettingen, waaronder buisverlichting en taxidermie.

    Bethesda geeft dit jaar nog meer extra content uit voor Fallout 4, waaronder de Creation Kit. Hiermee kunnen spelers eigen mods maken en delen voor alle platformen en consoles.

     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben vooral benieuwd wanneer de creation kit uit komt. Dan maken modders bovenstaande dingen in een handomdraai. Ofja, dat weet ik niet, maar dan komen er iig tal van dat soort dingen online, gewoon gratis.
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ook een nieuwe update zag ik net van iets meer dan 2 gb:)
     
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Misschien zijn het tot nu toe nog geen hoogstaande uitbreidingen maar daar vind ik de prijzen ook wel naar.
    Maar snel weer ff de dlc doen.

    Oja op Xbox achievement staat een hele walk-through je alle eindes kan doen in 1 keer
    Zo heb ok het ook gedaan

    verstuurd via Tapatalk
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Twijfel om deze game voor pc te halen incl. season pass voor €53. Heb hem destijds op PS4 maar weinig gespeeld. Vond het o.a. niet fijn spelen met controller. Ben ook wel benieuwd hoe deze game eruit ziet op pc, en de extra content die er tot nu toe bijgekomen is.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb de game op de PS4 uitgespeeld maar ook op de PC en de Xbox One gespeeld. Grootste performance voordeel van de PC versie ten opzichte van de console versie is het aantal frames per seconde. Dat heeft uiteraard met je videokaart te maken maar ik haalde met m'n GTX 970 makkelijk 60fps op 1080p, in combinatie met prima andere settings. Het zorgt in ieder geval voor een soepelere spelervaring, achteraf spijt gehad dat ik de game niet direct op de PC ben gaan spelen. Overigens zijn er op nexus-mods een groot aantal mods te vinden die de graphics omhoog schroeven zonder dat dit ten koste gaat van de performance, in sommige gevallen loopt de game zelfs nog beter :)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb pas sinds een paar maanden een PC met 970 kaart. Als ik toen een PC had gehad, had ik hem sowieso voor PC gekocht. Denk zelf dat ik het fijner vind spelen op PC en dat het daarom ook weer leuk(er) is. En daarnaast ben ik wel benieuwd naar de extra content. Hmmm nog effe denken of ik het geld wel waard vind :p
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    5 euro is geen geld voor deze DLC, ga 'm halen. Bouwen in Fallout 4 blijft m'n favoriete onderdeel.
     
    heuft vindt dit leuk.
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    shoot.... ik weet niet echt waarom. maar gisteren een seizoen pas gekocht.
    helemaal fijn is dat ik geen materiaal genoeg heb om robots te bouwen :F:
     
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Die robot dlc quest al gedaan? Dan kom je onderweg genoeg tegen voor een paar robots.
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja de eerste (caravan) maar ik wou verder gaan met een zelfgemaakte robot.
    ik ga het wel proberen.
    waren een beetje veel robots in het gebouw, maar proberen met mijn armorsuit, misschien dat ik dan wel verder kom.

    die perks blijven me maar dwars zitten.
    ik hem nu die DLC's maar heb dus niet genoeg punten in intelligent om Robotics Expert te unlocken, ook heb ik in charisma niet genoeg punten om lvl 5 (animal frends) en lvl6 (local leader) te unlocken. is nu echt de enige manier om dit wel te unlocken helemaal opnieuw beginnen en de perks punten anders te verdelen?
    leuk die traps, maar als ik die beesten niet kan temmen heb je er weinig aan (ik ben er ook nog niet uit hoe ik de traps eventueel in een arena kan krijgen zonder het stroom er af te halen)
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2016
  15. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Je kunt, wanneer je een level stijgt, het punt ook toewijzen aan bijvoorbeeld charisma of intelligentie in plaats van een nieuwe perk te ontgrendelen.
     
    heuft vindt dit leuk.
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    meen je niet... en dan moet je denk ik helemaal boven aan klikken?? ik probeerde soms wel eens op de perk te klikken die ik wil hebben.
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Jep, helemaal bovenaan
     
    heuft vindt dit leuk.
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hahaha, ik had het precies andersom. Ik had overal al 2-3 punten bij opgedaan en vroeg me af wanneer ik mijn eerste perk kiezen kon :D
     
    heuft vindt dit leuk.
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    thnks. nu als de sodemieter levelen. heb best wat perk punten 'verspilt'
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222


    Over 2 weken al:)
     
    Ypuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina