Je mag die van mij voor 80 euries hebben. Koopje! Echt super leuke platformer. Origineel nooit gespeeld, maar dit bevalt me erg goed!
Film vanmiddag gezien; leuk. Zoals verwacht is de humor weg (of komt gewoon niet over) door de NL vertaling. Nu de game alweer een aantal uurtjes aan het spelen: Te-ring. Wat is deze game MOOI. In het begin merk je het niet echt, maar damn, zodra je op je eerste planeet land om kont te gaan schoppen is het smullen. Ik heb de HD remaster op de PS3 gespeeld, maar de nieuwe stukjes uit de film maken het toch fris. We hebben meer van dit soort 3D platformers nodig verdomme. Hopelijk dat er wat meer van komen nu het in de UK op 1 staat (en hopelijk in de rest van de wereld het ook goed doet).
werk gelukkig op 3 min lopen van een mediamarkt dus morgen nog maar een keer kijken, eigenlijk een beetje onder de radar doorgegaan bij mij maar heb mn ps4 al 3 weken niet meer aangeraakt en wou wat te spelen hebben dus. Alle voorgaande games nooit gespeeld, maar dat moet niet uitmaken lijkt me. Doet me denken aan Banjo Kazooie en Jet Force Gemini van Rare van vroeger.
Maar kun je de game niet doorverkopen als je dat zou willen. Niet dat ik dat doe; dit is 1 van de (weinige) series waarvan ik kan blijven genieten, en dus ook zo nu en dan eens uit de kast trek.
Gisteren ook maar eens aangeschaft. Iedereen hier is lovend over de game en de meeste mensen in mijn m'n vriendenlijst spelen de game ook. Dus kan geen miskoop zijn.
Net ff gespeeld en moet zeggen het voelt weer als van ouds, op de Ps3 veel plezier gehad met de serie en het voelt weer als van ouds. Grafisch ziet het er ook prachtig uit