1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Me too, ben er wel een beetje klaar mee met MS.

    Wacht nog wel op de Surface Phone wanneer deze ooit uit mag komen, in ieder geval zal hij dit jaar niet komen. Maar de communicatie van MS is echt te slecht op mobile vlak... en dat voor zo'n groot bedrijf. Ik waag het niet om mijn 920 nog met W10 te installeren (kan uiteindelijk wel doormiddel weer een Insider build te installeren). Ik heb even wat reacties van mensen gelezen die W10 op hun 920 hebben geïnstalleerd. En daaruit blijkt dat je accu binnen no time leeg is. Daarnaast zitten er nog steeds na maaaaaanden bugs in, echt ongelofelijk hoe MS met hun mobiele platform omgaan.

    Mijn 920 doet het wel nog best alleen had ik toch graag wel een update gehad en aangezien straks alle nieuwe apps alleen op W10 uitkomen in UWP is het dubbel zuur.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies... ik durf het ook niet aan m'n 920. Kan me ook niet voorstellen dat de update ooit komen. Ik lees sinds de release van W10M al dat het zou komen. Behalve berichten van uitstel niets vernomen. Tja. En het was nog wel een flagship.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt er was eerst spraken van dat alle W8.1 toestellen de update zouden krijgen. Alleen heeft MS dit teruggenomen omdat het op de toestellen die W10 niet krijgen niet goed draaide. Tja er is natuurlijk wat voor te zeggen maar geef dan op z'n minst nog een update aan die toestellen. Ik bedoel zoiets wat eerder van 7.5 naar 7.8 was, voornamelijk UI gericht.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, zo werkt het nu helaas zo'n beetje in het mobiele landschap.

    De 920 is sowieso erg traag vergeleken met de 630 al en ik heb het vage vermoeden dat je ook geen win 10 op je 920 wil hebben alleen al om die reden.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Sowieso lame dat het niewue WP8 er voor zorgde dat alle WP7 geen support meer kregen, toen gebeurde hetzelfde met W10M en WP8... ik bedoel kan ik nu wel veilig upgraden naar W10M of is dat straks wéér achterhaald?
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    je kunt er gif op innemen dat die support natuurlijk kapt. Oudere android en iOS varianten worden na verloop van tijd ook niet meer ondersteunt.

    Er gaan nog geruchten de ronde dat oudere toestellen de W10 update ook nog krijgen, maar dat is helaas nog ff afwachten. Al is W10 wel weer echt een grote verbetering.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap wel dat er op een gegeven moment geen software updates meer komen, ik bedoel vooral de app support. Nieuwe versies van de apps werkten niet meer op 7 toen 8 kwam, en werken niet meer op 8 nu 10 er is...
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lumia 435 €60,50 bij Makro vanaf woensdag. Is dat wat?
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb via mijn werk een lumia 520 en als er een waardeloze telefoon is dan is het de lumia. De hogere versies zijn beter maar als de 520 al brak is dan zal de 435 echt niet veel beter zijn. Het wertk allemaal hoor dat wel maar het is traag en de 3G ontvangst is echt bar slecht...
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    ow het is trouwens een 532. Lol
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ministerie van justitie? ;-) k*t dingen zijn dat zeg.

    iPhones etc zijn verdomme afgeschaft.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee hoor ik werk bij een wereldwijde organisatie in archiefbeheer. Wel in de IT maar een fijne telefoon zit er niet in. :'-(
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind het ook niet echt positief idd, lijkt wel of ze er zo snel mogelijk vanaf willen.

    Het WP team is nu ook samengevoegd met het Surface team, dacht ik ergens gelezen te hebben. Dus grote kans dat MS straks volop gaat inzetten op een Surface Phone (high-end) dus wil concurreren met iPhone. En dat lukt ze atm best met de Surface Book en tablets, alleen moeten ze wel met unieke features komen en dat moet ook wel kunnen met Continium en Intel (x86).

    Van de Lumia brand zal denk ik niks meer uitkomen.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pfff. Hoop niet dat het waar is.

    Ze moeten "gewoon" een breed scala een WPhones uitbrengen, low-end, mid-end en high-end, die er LEUK uitzien en hardware + unieke features hebben die bij zijn klasse horen.
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt zoals het eerder ook was onder Nokia, heel veel keuze was er toen.

    Dit jaar zullen we geen Windows Phones/Windows 10 Mobile toestellen meer hoeven te verwachten. Las ook ergens dat MS zelf ook spijt ervan heeft over de Lumia 950/XL en Windows 10 Mobile launch. Tja... wat hadden ze verwacht, zelfs de echte Windows Phones fans zitten niet op een Lumia 950 te wachten zoals hij nu is uit gekomen. Die telefoon doet ook geen recht aan de 9xx reeks als je het mij vraagt.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is toch gewoon eeuwig zonde. Ik vond WP7 al echt heel cool in het begin omdat het nieuw en anders was, en! Het was een 'belofte'. Het zou de bom worden. Toen kwam WP8 uit en werd m'n WP7 toestel waardeloos. Nu is W10M uit en is m'n WP81. toestel waardeloos. En schijnbaar is W10M ook ruk dus...

    WTF eigenlijk!
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    zo niet verwacht dat W10M slecht is. Heb er niks van gevolgd en is best wel shockend om dit nu te lezen. Vond het juist er gaaf uit zien met leuke/goede features.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb het zelf nog niet gebruikt, maar heb gehoord dat werkt zoals het hoort, heel goed werkt! Maar: er zouden ook veel bugs en niet complete features in zitten.
     

Deel Deze Pagina