[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Je kan de moeilijkheidsgraad on the fly aanpassen en er is genoeg uitleg. Op lagere standen hoef je ook niet te klooien met potions en advanced tactics enzo.

rubenpol007 vindt dit leuk.
  2. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Makkelijk instappen kun je opzich wel regelen via de moeilijkheidsgraad, maar waarschijnlijk zul je zo overdonderd worden door de grote van de game en de hoeveelheid opties dat het je misschien wel even zal afschrikken. Maar neem je tijd, wijk in het begin niet teveel van de main-quest af en een prachtig avontuur zal zich voor je ontrafelen. :)

Als je eenmaal door hebt hoe de meeste zaken werken en je personage sterker is geworden word de game alleen maar beter, en leuker!

Yellow 13, AnubisNefer en rubenpol007 vinden dit leuk.
  3. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    thnx! Zag dat die bij bol.com 29,99 was nu. Alleen niet voor xbox

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Even los van mijn paranoia voor uitdaging, vind ik het tof dat de dev zelfs aan dit kleine detail heeft gedacht.

Je kan merken dat de dev echt goed naar andere games en devs heeft gekeken hoe ze hun game en zichzelf als ontwikkelaar beter konden maken.

Zit ook nog gewoon een papieren manual bij. 8)

Nadeel met geniale games is dat ik me zo moeilijk kan verzetten ze echt vol te spelen. Altijd geestelijke voorbereiding nodig. Prikkels en shit. :+

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Had telkens moeite om deze game te spelen vanwege de grootsheid maar sinds afgelopen weekend heeft het me opeens helemaal in z'n greep. Gisteren eindelijk naar Skellige gegaan, erg nice zeg! :D Ohja, en de basic Ursine Armor gescoord. Ziet er bruut uit :cool:

Zumpelvelder, NuclearGoat en AnubisNefer vinden dit leuk.
  6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Heb ff Ratchet & Clank nu als tussendoortje.
    Daarna weer lekker verder met The Witcher :)
    Ik speel trouwens death march, eerste levels waren lastig.
    Maar nu ik een beetje een build heb en potions, bombs en oils unlocked is het zelfs nog best EZ nu.

Een snelle dodge met rondje en vervolgens een snelle en zware attack en vervolgens Quen gebruiken op cooldown doet wonderen.

7. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    621
    Alle achievements binnen voor de basis game.. Word dan langzaam aan toch eens tijd om de eerste DLC binnen te hengelen denk ik zo? :D

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Nice, daar heb je vast heel wat uren over gedaan? :+

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik kan me er echt niet toe zetten om Achievemenents als 'Dood 10 vijanden met een headshot' enzvoorts. :p

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    50 headshots met een crossbow.. Really

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Haha, inderdaad. Zeker als je de hele game door eigenlijk niet met een crossbow speelt :+

12. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Om dat soort achievements te halen (net als 'dood x aantal vijanden door ze met Aard van een klif te duwen) heeft men een hele fijne locatie gevonden :)

Bij de ingang van die 'kuil' die vol zit met bandits, zit een soort onzichtbare muur waar de bandits niet doorlopen. Dus kun je super easy allemaal headshots maken (waar je alsnog even mee bezig bent, maar je bent een achievement-hoertje of je bent het niet..)

13. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    621
    Dat was toch een vrij eenvoudige taak. Axii en dan goed mikken met de kruisboog. Zie het als een executie zoals bij Gears of War. :p 50 headshots was de enige achievement waar je wel specifiek je speelstijl voor moest aanpassen maar de rest kwam allemaal met gemak vanzelf. Meestal maar 5 of 10x een een bepaald soort 'kill' uitvoeren en klaar, makkie toch? (wist de achievements dus heb er tijdens mijn hele playtrough wel rekening mee gehouden)

Vind de kruisboog overigens een vrij nutteloos wapen binnen de game... Hadden ze meer uit kunnen halen qua gameplay eerlijk gezegd.

Teller staat nu op 189uur, vandaag heel de dag gespeeld. Waar een compleet verregende Koningsdag niet al goed voor kan zijn. :D:thumbs: (achievements compleet betekend overigens nog steeds niet dat je alle content van de game hebt gezien, de vraag-tekentjes op mijn map zijn nog steeds ontelbaar, vooral die in het water geraak ik maar niet kwijt!)

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zwaar nutteloos wapen waar je gewoon niks mee kan op de hogere moeilijkheidsgraden. Je moest dus echt kills 'farmen' en doe dat niks.

15. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    621
    50 stuks voelt zeker nog niet aan als farmen, zeker in het begin van de game kun je heel veel headshots maken met al die bandits die je tegenkomt. Had mij snel aangewend om de laatste vijand altijd te killen via de Axii / kruisboog combo, makkelijk zat en heeft met moeilijkheidsgraad weinig van doen. Enige achievement wat echt tijdrovend was en wel aanvoelde als farmen was die voor de Gwent kaarten, sjezus wat een lijdensweg was dat. |:-

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ok, de game heeft me eindelijk te pakken. :+
    Beter laat dan nooit. :+

Alleen weet ik nu niet precies meer hoe je die ontwijkende rollen doet. Iets met B en X meende ik, maar weet het dus niet precies.

Proloog gespeeld en in een paleis geweest. Gekozen om de game te doen en verslag te maken van Witcher 2 gebeurtenissen.
    Geen idee waar dit allemaal heen gaat, maar heb er zin in. 8)

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja different gamers different playstyles zullen we maar zeggen dan. Vond die Gwent kaarten juist tof. Werd echt te makkelijk alleen, maar had daar wel veel plezier in. Heb die crossbow vanaf het begin af aan kut gevonden en focusde mij volledig op signs. Zou dus wel echt er voor moeten gaan farmen en dat is mij te zaaddodend.

Als het gewoon komt tijdens het spelen, dan ben ik het met je eens dat het best een prima achievement is.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Volgens een Pools interview wordt de map van Blood & Wine net zo groot als alle eilanden van Skellige bij elkaar. _O_

19. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    621
    Gwent opzich vind ik ook top, erg leuke mini-game om te spelen, maar de manier van verzamelen vond ik gewoon vervelend. Al die 'spelers' verspreid over de volledige speelwereld vinden was meer werk dan de kruisboog met regelmaat gebruiken.
    Had liever verschillende toernooien gezien waar je dan alle kaarten kon winnen/verzamelen. Ook de hoeveelheid kaarten die je kunt missen als je een quest niet speelt hadden ze sterk mogen reduceren of helemaal achterwege moge laten bij een game van deze omvang.. ;) (had dan wat meer kaarten verwerkt in schatkisten)

Inderdaad ook gelezen, verwachtingen beginnen nu wel heel erg hoog op te lopen voor deze DLC.. Helemaal na die laatste set screenshots! _O_

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat zou wel echt heel erg vet zijn. Als de map dan ook nog eens gevuld gaat zijn met zoveel icoontjes ... :thumbs:8)

Deel Deze Pagina