Zal van de datum afhangen. 17.00 uur in december of 17.00 uur tijdens de zomer is een heel verschil voor de hinderlijke zonnestand. Linksachter wordt warm maar vooral linksvoor wordt heet.
Lag er heel erg aan hoeveel ik aanzette. Heb 1 rondje geprobeerd om aan te zetten met Loyall op m'n staart, maar toen werd linksvoor gelijk erg geel. Deed het vervolgens wat rustiger aan, vooral in bocht 2, en toen bleef 'ie hangen in het groen/geel. Linksvoor heeft het op Catalunya zwaarder dan op Oschersleben.
Ik ben alleen niet zo blij met de lange run vanaf startlijn naar de 1e bocht gezien mijn Hamilton starts.
Nog mensen die gaan racen op deze vrije dag ( Vanmiddag of vanavond ) Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Vorige week kon ik er niet bij zijn i.v.m. verjaardag broertje, maar komende zondag wordt ook lastig... (jaartje samen met m'n vriendin!) Sry jongens...
Nu bijna iedereen een stuurtje heeft kunnen we verder gaan kijken. http://www.topgear.com/car-news/british/ginettas-g40-racer-good-route-motorsport#1
Vroeger toen Stijn nog gewoon een puistige puber was die z'n vrije tijd spendeerde met foto's maken in FM2 en dromen van een Mazda 6 MPS... Dat waren nog eens tijden! Alles gaat kapot door die vrouwen! IK NEEM NOOIT VERKERING!!!!!!! XBOXWORLD RACING OP ZONDAG TOT MIJN EENZAME DOOD!!!!!!!!!!!!!! Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Stijn komt wel weer terug als Assetto Corsa lekker speelt met de controller. Eerste AC-cup staat ie op de grid.
Helaas gaat dat niet lukken, ik houd van meisjes. Verder ben ik een geboren leider met een visie voor ons mooie kikkerlandje waarin regels afschaffen makkelijker wordt, 130km/h de standaard wordt, de tweede kamer maar uit 75 zetels bestaat, Wakker Dier wordt verboden vanwege opruiing in onjuistheden vertellen en de partij van de dieren op de verboden partijen-lijst komt. En het belachelijk maken van het twentse accent strafbaar wordt (een beetje Kim Yung Un na-apen )
Ooooeh, dat is zure schade. Leuk hè die lage bandjes Makkelijk te repareren of moet hij ook gericht worden? Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk