Vorig jaar deze documentaire gezien in de bios. Ik had een bakje popcorn en een kleine pepsi. De pepsi met moeite opgekregen, de popcorn maar tot de helft. Wanneer je deze documentaire ziet zul je het wel begrijpen. Het gaat over morele kwesties van mensen, de totale vernietiging die wij ons elkaar aan doen en de aarde. Ik kan nog steeds tot op de dag van vandaag niet bevatten hoe ik dit moet plaatsen. Deze documentaire heeft me enorm geïntrigeerd en laat me nog steeds met onzekerheden achter. Absolute aanrader en prachtig studiemateriaal voor liefhebbers van documentaires en mensen die zich graag wat meer verdiepen in morele menselijke kwesties.
Dat vond ik juist meer bij de voorgang, Earthlings. Earthlings is veel pessimistischer ingestoken. Wellicht moet je die eens kijken maar ik ben bang dat je dan helemaal geen slok cola meer neemt
Dat zal inderdaad wel met die cola. Ik vond dit al heftig, maar als Earthlings nog erger is.... pfff.
Nieuwe Theroux gekomen weer. Louis takes a look at the issues that some of the estimated one million people in the UK living with the long-term effects of a brain injury have to deal with.
Ook maar eens checken. BBC gaat met nieuwe Planet Earth komen, dus dat worden weer waanzinnig mooie beelden. Wordt denk alleen nog tijdje geduld hebben.
Je moet eigenlijk ook eerst Cowspiracy en Forks over Knives kijken voor je aan Earthlings überhaupt begint. En daarna kun je nog Lucent kijken.
Cowspiracy nu ook gezien. Da fuck!? De shit die je alleen al met koeien aanricht. @Willem : Kun je niet een sticky van dit topic maken, net als met tv series en film algemeen? Lijkt me minstens net zo goed als eerder genoemde topics.
Van het weekend Enron zitten kijken. Stel boeven bij elkaar. Nu ook PE2 aan het kijken. Mooie beelden en fijne voice-over.
Afgelopen week Hip-Hop Evolution gekeken op Netflix. Bestaat uit 4 afleveringen van +/- 50 minuten per aflevering. Vond het zelf heerlijk om te kijken, erg fijn geproduceerd. Er hadden nog wel wat afleveringen bij gemogen en ik miste nog een aantal artiesten (bijvoorbeeld Notorious, Tupac, Wu-Tang) .