1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Met summon was hij simpel. Eerste Try gehaald.
    Hier mijn poging

    Een 100% physical shield is wel handig in dit gevecht. Met alleen dodgen wordt je teveel geraakt ...

    Zit nu in het water onder in de kerk, daar zitten twee mini bosses die je tegelijkertijd krijgt, pfttttt!
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2016
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja wil nog niet aan de Summon.., misschien later. Eerst nog even doorbijten :+

    Thanx voor de tips tho
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jij geniet wel van het je tig keer opnieuw pijnigen ?!? ;)
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Het valt toch nog toe mee. Maar Pontiff is wel even een tandje harder. Kijken hoe ver ik kom. Wil niet vastzitten ofzo. Moet ook niet frustrerend oid worden.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weer een stuk verder, aantal bazen ook. Alle Lords of Cinder plat ;) Loop nu rond met Fume Ultra Greatsword +3 _O_.

    Kom nu weer van die beesten tegen net als de eerste boss en enemies on de wall, die zo'n zwarte slinger uit zich krijgen. Daar ga ik ALTIJD aan dood, ik zie gewoon niks, slechts een bewegende zwarte massa up close. Echt mijn vervelendste enemy by far... Ring of valor is ook echt super vet: +stamina, + health + equip load!

    EDIT
    Tis hier wel stil! Spelen jullie de game nog wel of is iedereen afgehaakt ?
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2016
    Rienbu vindt dit leuk.
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Schaamteloos gestopt (ivm Quantum Break en opleving van Destiny), ben zoooooo een noob.

    Weet je waar ik ben? Bij de motherfucking tutorial boss, Iudex Gundyr.

    Hahahahahahahahaha
     
    Smok3y, Dribble, Servantes en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Noob
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    De Xbox One versie uitgespeeld. Binnenkort de PlayStation 4 versie aanschaffen. De One versie verkocht. Nu alweer spijt....

    Maar goed ben nu bezig met Bloodborne. Krijg ik toch een beetje een "Dark Souls" fix.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zit er verschil tussen de One en PS4 versie? Of heb je de game gewoon liever op de PS4?
     
  10. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Nee, zit volgens mij niet echt een verschil in. Maar de PS4 is meer m'n main console en deze heb ik eindelijk weer in m'n bezit. Meer mensen die ik ken spelen de game op de PS4.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ok, begrijpelijk. Maar waarom heb je 'm in eerste instantie op de One gekocht dan?

    Zit zelf nog een beetje in dubio over de game.
    Ziet er super uit, lijkt prima te spelen. Weet alleen niet hoe de moeilijkheid zit.

    De ene streamer lijkt er zonder moeite doorheen te rammen, de ander word verkracht bij het leven door van alles en nogwat.
     
  12. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    alles gehad,... alleen eindbaas nog,................
    laatse rondje door het hele spel maken, gewoon omdat het kan,....

    bijna 45 uur op de teller,.... vind het de makkelijkste Souls game van de serie.
    Bazen vind ik wel beter dan de vorige!!!
     
  13. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Toen de game verscheen had ik geen PS4 en geduld is niet m'n sterkste kant haha. Moest Dark Souls 3 op launch hebben.

    Moeilijkheidsgraad, tja. Demon Souls en beide Dark Souls delen gespeeld en ver gekomen. Helaas nooit uitgespeeld. Deel 3 heb ik wel uitgespeeld. Het lijkt of deel 3 iets makkelijker is. Ik had wel een Knight als build dus dat zegt al genoeg.
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nog steeds bij Pontiff. Nog niet verder gegaan. Misschien vanmiddag even
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Apart. Ik vind hem moeilijker dan de voorgaande delen. Enemies zijn veel sneller en agressiever. Je moet veel meer op je hoede zijn. Enemy placement is ook moeilijker en je vecht vaker tegen meerdere enemies ... Tis een beetje Bloodborne qua snelheid (van monsters), maar met de traagheid en beperkingen van een souls game (equip load, etc)

    Ik zit nu in de King's garden en heb echt zo k*t tijd met die gasten met zo'n zwarte worm uit zich. Krijg ze maar niet uitgevogeld. Two hitten mij ook gewoon ... Run to the hills, run for your life ... ;)
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Pontiff down. 4 tries. 3x dood tijdens eerste fase. 4e x ging hij dood en heb zijn 2e fase in een keer gehaald.
    Vette boss!
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    zijn wel meerdere enemies bij mekaar, maar dat is gewoon kwestie van 1 voor 1 lokken.
    die klote beesten met die worm vind ik ook wel wat van de lastigste,.. maar daar hebben ze firebombs voor uitgevonden!!!!

    placement van de enemies vind ik zwaar verbetert,.... ik herinner me de archers van de vorige games nog erg goed,... heb hier geen enkel stuk gehad dat ik wel 20 keer moest doen voordat ik er voorbij was,...

    nameless king al gedaan dan??
    (dat was voor mij de moeilijkste,.. ivm met maar weinig summons en nasty moves)
    moet de eindbaas nog, maar dei kan niet moeilijker zijn lijkt mij :+
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Aldritch... Hello difficulty spike!!

    Btw

    is Anor Londo nou zo klein of lijkt her maar zo. Eerste bonfire leidt vrijwel naar de bossfight. Komt daarna nog een stuk of heb ik een stuk over geslagen?
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2016
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    is zo overgenomen uit ds2,.. maar inderdaad hele stukken weggelaten!! maar zowiezo zitten er maar paar grote gebieden in de game..
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx!
     

Deel Deze Pagina