Sinds vorige week maar weer eens wat BF4 gedaan en wat blijft het toch een prachtig spelletje Kleine montage:
eergister het spel weer eens in mijn xbox gepropt, maar bij het eerste potje dat ik wou spelen waren er al niet genoeg spelers om het spel te starten. ik zal wel pech hebben gehad. maar weer eens proberen.
Heel binnenkort waarschijnlijk. Misschien wel morgen. Devs zijn aan het hinten naar een reveal en youtubers etc.
Hoop nog altijd op een nieuwe Bad Company. Wat een bazen game was BC2. Maar dat is hopelijk iets voor de volgende Battlefield Ben erg benieuwd naar BF5.
Mwah, geef mij maar een BF in WW2 setting, of gewoon weer eens wat anders dan de laatste 4 Battlefields.
Nee meer een gevoel. Nog steeds geruchten daarover en wordt ook niet echt ontkent verder of geruchten die verschijnen dat het niet waar is. Voor BF4 hadden we toen ook dezelfde geruchten van 3 factions etc.
Dacht juist ergens gelezen te hebben dat de geruchten juist weer op WWII duiden. Dacht ook dat die shinobi gast daar iets van op Twitter heeft geplaatst
Ik vind het al knap hoe ze het zo goed verborgen kunnen houden voor een game die in november/december al gereleased moet worden. Op de E3 zullen ze wel groot uitpakken en zal er wel snel een beta volgen.
Hallo, Wij van DDS organiseren 19 juni vanaf 13:00 een evenement voor Battlefield 4. (Deze game is dan ook gratis te spelen door EA Access.) We willen met veel man de multiplayer ingaan. Als er veel animo is zullen we een prive server huren. Als iemand intresse heeft stuur dan JJNL77 op xbox een berichtje. Gr, JJ