Weet niet of deze te fixen is. De klap was dusdanig hard dat de spaak een beetje ingekort is (het was geen schrapertje, maar gewoon volle bak over de hoge stoep heen... auto kwam los ). Velg is ook zo krom als een hoepel, maar richten is vaak het moeilijkste niet. Ik zal eens aanvraag doen. Heeft niet zo'n haast verder want ik had nog een reserve liggen thuis haha. Voorwielophanging en de lip onder de bumper doen de term 'Duitse degelijkheid' behoorlijk eer aan trouwens. Op het moment supreme dacht ik even dat linksvoor niet meer onder de auto zou zitten, maar ik lijk voor de zoveelste keer een engeltje op mijn schouder te hebben gehad
Ga je ons ook nog melden middels welke heroïsche actie je dit voor elkaar gekregen hebt? Wel zuur dit zeg
Ehhhmm... lekker spelen in de regen Had net een hele dijkweg achter de rug waar ik echt bizar veel grip had. Ging allemaal wel lekker eigenlijk, tot ik op een rotonde kwam waarbij halverwege het asfalt veranderde. Bij het insturen gewoon 100% grip. Halverwege ineens 100% onderstuur. Ging in één rechte lijn op de vluchtheuvel af bij het verlaten van de rotonde (90gr rechts, 1ste afslag). Schijnt een berucht stukje asfalt te zijn haha. Huisgenoot zei nog "Die is glad hè? Ik drift 'm daar nog stationair in de 2..." Tja. Wist ik niet Meest zure is nog dat ik denk ik een nieuwe band moet halen die er dus nog geen 1000 km op zit. Zit een scheurtje in de wang
Heb zelf in de sneeuw ook eens een velg en steekas krom gereden op een vluchtheuvel. Wiel stond er met een hoek van 25 graden positief camber mooi aan. 180 graden later, stond hij weer negatief camber. Van Hellaflush naar hella-lelijk in een handomdraai. De 120km die ik er vervolgens nog mee gereden heb om thuis te komen waren een hel. En heeeeeeeel veel mensen die me staande hielden om te zeggen dat mijn wiel Los zat. Op een gegeven moment zei ik tegen die mensen dat ik bijna thuis was en reed ik een willekeurig oprit op. Dan reden hun verder en trok ik na een minuut de weg weer op. De weg van Arnhem naar Twente was nog nooit zo lang. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Is Lag jou kat Loyall?? Met hoe je rijdt verwacht ik dat hij er dan zo uitziet met al die overwinningen
Na zondag tot zaterdag krijgt hij alleen kleine porties brokjes. Voor een optimale klauter/gewichts-ratio. Hij kan automatisch de bias bijstellen.
Lekker bezig geweest Echt hard hoeken met een auto doe ik tegenwoordig niet meer, nadat ik in mijn jeugdige jaren de auto van m'n pa (en mijzelf bijna) volledig heb opgevouwen. Om de één of andere manier voel ik me veel prettiger als ik dat doe op de motor Waarschijnlijk omdat je die meer met je hele lichaam bestuurt. Hoewel ik m'n bike ook nog steeds op moet knappen na een dikke glijpartij in Frankrijk, dus ik weet niet waarmee ik beter af ben Bandje is wel zonde inderdaad ja. Maar goed, een wielophanging is veel duurder Wat voor maat slof zit eronder?
Oh damn, dat klinkt heftig Ik kom er om een of andere reden altijd goed vanaf. Keer van een dijk af gegleden, her en der gespind en ooit een hectometerpaal uit de grond gereden, allen zonder schade Nu ook weer 'slechts' een velg en band. Al moet ik wel zeggen dat ik sinds de dijk ook een stuk "volwassener" ben gaan rijden. Dit akkefietje in de Corsa is ook meer te wijten aan het slechte asfalt dan dat ik echt als een bezetene reed. Reed het stuk ervoor echt veel harder, zonder gripverliezen. Bandenmaat is 225/35R18. En het weer morgen: Vond het vorige week wel goed werken, dus regen in race 2. 5 min quali, 5 min practice, race. Veel plezier iedereen met de F1 morgen!