Damn. Had gisteren dus een vrije dag en dacht "Yes nieuwe Game of Thrones". Echt zo'n weekend gevoel. @Tyrant Sarcasm much of zie ik de spoiler niet...?
Nou die naam is in de serie volgens mij nog nooit voorgekomen. Dan vind ik die post wel een flinke spoiler. Tenzij ik wat mis hoor, ben niet echt thuis in de GoT lore.
Je bedoelt Azor Ahai? Die naam is al veel voorgekomen in de serie. En het is sowieso niet Ramsey die gekke @Heavenraiser zit te trollen.
Ja, episode 2 hoop ik te zien: Bran, Hodor + dat ene meisje Littlefinger Bronn (!) Yara, andere Greyjoys Levende Jon Snow Collega van me had nog leuke theorie: Spoiler Melissandre gaat dood, en haar krachten verhuizen naar Jon Snow die daardoor tot leven komt. Who knows!
Okee, had me niet gerealiseerd dat het alleen om de TV serie draaide. Ik denk idd dat AA daar nooit genoemd wordt. Maargoed het was een grapje. Spoiler Ramsay Snow gaat niet de koning van Westeros worden Ik had overigens niet het idee dat Melisandre dood ging? Gewoon haar teleurstelling uitslapen?
Prachtig inkoppertje! Wat betreft Snow: Spoiler Doe maar aflevering 3 inderdaad, dikke slachting en hopelijk onthoofd hij dat kutjoch die hem de laatste steek toebracht. Chop chop!