1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]
    [​IMG]
    De Legacy Edition bevat een remastered CoD4 Modern Warfare :eek::eek::eek: Waarschijnlijk zonder MP
     
    Alexknl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nice titel btw, IW
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit Thanos er ook in?
     
    UpInSmoke0611 en Fiasco vinden dit leuk.
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]

    :eek::eek::eek:
     
    Alexknl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja maar als het zonder MP mogen ze de remastered wel achterwege laten
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies dit, maar tja dan speelt niemand Infinite Warfare meer natuurlijk. :D
     
    Ypuh en Tim vinden dit leuk.
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Believe
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Goh. Zouden ze met deze titel toegeven dat Ghost gewoon een pauper spel was?
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben wel weer benieuwd!

    Toch hoop ik nog steeds een keer op een WWII shooter zonder allerlei speciale futuristische 'onzin'. Kortom gewoon old-skool knallen.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als COD fan van het eerste uur, moet ik toegeven dat ik de laatste COD nauwelijks heb gespeeld. En ben bang dat dit de eerste COD is die ik niet ga kopen. Wat is de serie toch verneukt in mijn ogen. Ik vond tot BO2 alles wel oke, maar dat overdreven gejump en killstreaks van nu is niet meer mijn smaak (voor een COD-game
    ). En het draait tegenwoordig bij COD om roze cammo en blije dansjes. Dat is voor mij geen COD. En als dit de COD is van nu en voor de toekomst dan ben ik er wel klaar mee. Heb het gevoel dat het meer op kinderen is gericht tegenwoordig. No offence btw. Misschien wordt ik wel te oud voor deze blije meuk.

    Ik ben bang dat dit meer van hetzelfde gaat worden, maar wie weet. Komt het goed. Alleen heb ik daar een hard hoofd in.

    En die naam ook, man man man wat een schijtinspiratie heb je dan. Belooft niet veel goeds.
     
    sssilly, AntraXxX, NuclearGoat en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik deel je mening. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze er in moeten stoppen tegenwoordig.

    Ik speel Black ops 3 dan af en toe puur om een uurtje plezier te hebben, maar totaal geen drang om er echt tijd in te steken om beter te worden.

    alles lijkt er op dat er volgende week iets getoond gaat worden. Erg benieuwd naar de reacties als ze met een SpaceCOD aan komen.
    ook wel benieuwd naar zo'n cod4 remaster. Is het dan alleen SP of ook MP?
    Best raar idee als je straks een nieuwe COD moet gaan aanschaffen waar je totaal geen interesse voor hebt om een betere versie te spelen van een game die al bijna 10 jaar oud is.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat heb je nou aan een remaster zonder de MP? Cod games staan al bekend om hun bar slechte SP, dus daar gaat niemand warm voor lopen (mensen trappen er natuurlijk nog steeds in als ze Cod 4 remaster lezen).
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    IW is dus een vervolg op het super slechte AW?
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nee. Advanced Warfare is ontwikkeld door Sledgehammer, Infinite Warfare door IW :D
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Pauper futuristische meuk. Nog even en dan heeft CoD ook de plasma guns van Halo en verschillende visions als Predator en over het plafond lopen als Alien en shit. Doe maar een een stapje terug i.pv telkens zoveel jaar vooruit.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Moet zeggen dat ik meer vertrouwen heb in Sledgehammer dan in IW. De nieuwe movements van AW waren zeker niet voor iedereen maar ik vond verder wel dat die game goed in elkaar zat wat je van Ghost imo niet kunt zeggen
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Sledgehammer krijgt zeker credits dat zij met AW iets anders durfden te proberen. Begin was het tof, maar persoonlijk was ik er snel klaar mee en wilde ik zo snel mogelijk terug naar de oude CoD gameplay.

    Wat vond jij niet goed in elkaar zitten in Ghosts? Prima CoD vond ik. Vele maps waren wel te groot en de TTK was veel te laag, leek net alsof je constant hardcore aan het spelen was.

    Maargoed...dit!!!!!


    [​IMG]

    Hoop echt niet dat een of ander mothefucker dit gephotoshopped heeft. En raar dat ze maar 10 maps terug brengen, base game had er 16 ofzo.

    Eindelijk weer met de M40, AK74u en MP5 spelen. Please be true!!!
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hoe de f#ck kan een standaard editie 80 dollar kosten?

    Dit kan toch niet waar zijn...
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Plaatje is afkomstig van een Canadese winkel
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina