1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ga ik eens proberen.

    Ik stik btw van de craftings mats, chunks, large, twinkling, I got it all. Maar ik heb 2x een slab nodig om mijn twee wapens de laatste upgrade te geven. Zit vast weer maar 1x in een playthrough? als je de game uit hebt zeker... s*u*c*k*s!

    EDIT

    Toch wat meer mogelijkheden

    Titanite Slab Locations
    • 1x is given by Siegward of Catarina after completing his questline in Irithyl Dungeon.
    • 1x can be found at the Grand Archives, after pulling a lever on the upper floor, a bookcase on the ground floor will shift its position. Hidden behind the bookcase is a chest containing a slab.
    • 1x can be obtained by trading the Coiled Sword Fragment with the Crow.
    • 1x is obtained in Lothric Castle after killing the 3 golden winged knights at the very top of Lothric Castle in the area upstairs at the opposing side of the big bridge leading to Lorian and Lothric room.
    • 1x can be found at Lothric Castle by a shortcut elevator located to the right of the double door which leads to the Lothric boss fight. This shortcut has two elevator platforms in them. Send elevator up, wait for a lower elevator to come up, take it down. Video Location
    • 1x can be found at Archdragon Peak next to Havel-Knight.
    • 1x can be found in Archdragon Peak after killing the Nameless King. Walk ahead of the bonfire and loot the nearest corpse. Video Location
    • 1x can be bought for 30,000 souls from the Shrine Handmaid once all the Cinders of a Lord are placed.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je vind/krijgt ergens in de King's Gardens een dragon gesture. Daarmee moet je naar het kleine dragon gesture onderin buiten irrithyll dungeon. Op het kleedje de gesture uitvoeren en even wachten. Zou het wel doen. Gave en best grote area!
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2016
    Rienbu vindt dit leuk.
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb 1 slab gehad van Siegward. Zo te lezen kan ik er een aantal vinden hier in de Castle.
    Moet chunks hebben.. En veel ook! Large Titanites vallen bij bosjes nu.

    King's Garden is links vanaf de ladder bij de Dancer toch? Mijn ass werd daar gekickt door die transforming dudes. Fuckers, ruim 50K souls kwijt.

    Heb denk ik geeneen side-Quest gefinished btw. Vind ze altijd veel te lastig om te volgen.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die Siegward quest is bij mij ook al niet goed afgerond. Net als bijna alle. Quest systeem is echt naadje bij deze game. Zonder een guide te volgen eigenlijk niet te doen. De game zou eigenlijk minimaal een questlog moeten hebben waarin ze worden bijgehouden met history en hints naar het vervolg. Overigens is dit zo'n game waar ik naast het spelen een Evernote notitie open heb staan om dingen zoals dit te noteren. Of waar ik nog naar terug moet, etc :) Is al een hele lange notitie geworden, maar veel is afgevinkt :D

    Garden is idd links daar. Rotste gebied in de game door die worm/abyss dudes. Tis maar een klein gebiedje met een paar shortcuts, en een baas. Ik heb er gewoon voor gekozen langs die dudes te rennen en rollen. Op weg naar de boss heb je ook twee knights die pittig zijn, maar ook daar kun je voorbij runnen! Volgens mij krijg je de gesture van of na de boss ...
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ga eerst de weg naar de boss van Castle vrijspelen en dan richting de Garden. Misschien even mijn bow nog upgraden.
    Vind die transforming dudes een van de meest irritante vijanden uit de game.

    Welk lvl zijn jullie?
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik dacht 85 of zoiets. ga nog levellen tot de 120 om mijn vigor en endurance naar 40 te krijgen. STR is 50 en mijn END is nu 30 ....
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    pak eerst de linker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tis mij gelukt met 100 pijlen,... en 100 pijlen op mijn crosbow en nog wat andere type pijlen,...
    vrij eentonig werk, maar ze zijn down,... als je de linker draak eerst doet, verdwijnt de andere ook!!!!
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    dat "kleine" draakje bij die klif heb ik gewoon ingehakt op de poten ging prima down,..... wel eerst die stenen slakken wegwerken ;)
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zit nu level 73.
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    En Dragonslayer Armour is kicking my ass.
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vind het echt jammer dat NG+ bijna geen toegevoegde waarde heeft. Geen nieuwe enemy placements, items, armor, bosses vechten hetzelfde, moeilijker is het ook niet echt en nog meer dingen. Dit deed Dark Souls 2 echt goed en dit zou gewoon ook in ds3 moeten zitten. Nu kun je in ng+ alleen +1 ringen vinden, verder is alles gewoon hetzelfde
     
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Meesterwerk is het!

    EDIT: Old Demon King neer. 2de poging. Alles solo tot nu toe.

    Echt genieten weer!

    EDIT 2: ooohhh! En daar gaat pontiff! Ook 2de try. Hahaha.

    Nu de rest van dit geweldige gebied verkennen
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2016
    Rienbu vindt dit leuk.
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Lekker bezig man!

    Voel mij echt een noob met Dragonslayer Armour. Alles tot nu toe met aardig gemak gedaan maar deze dude is keer op keer fucked up. Lees rondom dat mensen hem makkelijk vinden maar bij mij een struikelblok aan het worden.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net ook Armour gedaan. Wel met summon. Echt by far easiest boss in de game. Duurde nog geen 20 seconden! Ik kon hem 2x staggeren en wij maar unleashen. Ging zo snel dat ik niet eens een een eerste of twee fase heb kunnen zien. Ik had echt zoiets van WTF?

    Ik zit nu in de grand archives, maar in Lothric castle zijn nog twee liften die zeggen contraption doesn't move. Beide vlakbij de boss ....
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Afgelopen zaterdag Dark Souls II Scholar of the first Sin uitgespeeld. Ik heb nog een paar stukken uit de DLC te gaan, maar ik wilde 3 nu gewoon echt spelen na een paar toffe video's gezien te hebben.

    Bleek Gamemania een actie te hebben van twee games inleveren (van een bepaalde used waarde) en 25 betalen voor Dark Souls 3. Aangezien ik niets met The Elder Scrolls Online en Zombie Army Trilogy deed.....hoppa weg ermee. Dark Souls 3 voor 25. El Superbo!

    Lijkt me wel cool om een keer met iemand te co-oppen. Heb dat nog nooit gedaan in een Souls game.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2016
    Rienbu vindt dit leuk.
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Boss fights back to back sucks! Wel gehaald though, pfftttttt
     
  17. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Dancer! Wat een vet gevecht zeg! Wat een bossfight! Ook deze 2de poging. Nog steeds alles solo. Moeilijkheid van de bazen valt erg mee tot nu toe. Alles wel binnen de 5 pogingen.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  18. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Gisteren m'n Apocalypse Edition binnen gehad. Vandaag maar weer eens een begin maken.
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Op momenten wel wat extra gelvled. Ben lvl 80 ong. Jij?
     

Deel Deze Pagina