Vandaag en morgen maar eens grinden voor phoenix credits en hopen op wat gear set drops. Hoop dat ik binnen een week mijn character aardig kan upgraden. Flink wat gelezen en gekeken en met die info zelf gaan puzzelen voor een build qua gear etc. Nu nog alles verzamelen Edit: Pfff mn weekly gedaan, daily's gedaan en nog ruim 10x de lincoln tunnel gegrind. Hersendood voor de verdere dag is confirmed
Op hard is ie met 20 minuutjes geklaard. Dat lukt me bijna elke keer. Maar op challenging is het echt KUT. maargoed net in de lexington event op challenge dropte mn striker gloves. Nu nog mijn striker mask en ik heb de sets die ik wil compleet!
Wat een tijdstip om de servers offline te laten gaan, iemand enig idee waarom ze dit doen? Was bezig met PC farmen toen ik de melding "server going down" in beeld zag komen. Toch nog maar even met 3 random players Lexington Event Center op challenging gestart en op het nippertje gehaald. Nog 20 seconden op de klok, was wel mooi.
Maintenance Servers will be shut down for maintenance today 16:30 PM CEST 10:30 AM EDT 07:30 AM PDT Estimated 30 min ──────── Changelog Fixed the Ladder of Death: characters will no longer die by standing next to a ladder Source Changelog
Verdomme man.. waarom dropt dat soort gear nooit bij mij? Groep van 4 man, kaboen... ladder ernaast en dood! Moet het maar met mn aug proberen