Probeer Nathan Drake Collection ergens goedkoop op te pikken ;-). Ik zou ze zelf wel eerst uitspelen voor het verhaal. Of de cutscenes op youtube oid kijken.
Ik heb hem ook gekocht en dat was geen weggegooid geld. Erg veel lol mee gehad. Inmiddels alweer doorverkocht.
F*ck trophies and achievements.... ;-) Ik speel gewoon zoals ik wil en ik ga geen weapons equippen om zoveel kills te maken met dit en dat. Gewoon lekker genieten van de game zoals jij wilt spelen.
Indd ik ga nooit voor dat soort dingen. Gewoon genieten is voor mij meer dan genoeg 100/100 hoeft van mij echt niet speciaal.
Op internet zijn er al volop spoilers te lezen over het einde. Ik hoef vanaf nu niks meer te zien of te lezen over deze game. Laat 10 mei maar snel komen...
Ik ook, toevallig net met Ratchet & Clank de 2de run aan het doen, challenge mode. Maar dat is echt een van de weinige games waarbij ik dit doe.
Ik ga ook niet meteen na de eerste playthrough een tweede starten maar alle Uncharteds heb ik wel 2x gespeeld. Iemand trouwens nog ergens UC4 goedkoop kunnen halen?Zie niet echt goede aanbiedingen voorbij komen dus denk dat ik hem maar gewoon digitaal haal
Donderdag 09:00 NL tijd verloopt de review embargo (5 dagen voor de release). Dat wordt lekker wakker worden. Ben alleen benieuwd naar de scores. Reviews check ik niet ivm mogelijke spoilers. Naughty Dogs heeft mij nog nooit teleurgesteld. Dus ik verwacht gewoon een GOTY contender.
Je hebt gelijk. My bad. In de US issie wel $60. Haal ze door elkaar. Kreeg gister te horen dat het US tegoed deze week al 2x $10 voor €6 was, (dagdeal). Dat zou neerkomen op €36.. Even in de gaten houden
Ik zit er aan te denken deze game te kopen. Raden jullie aan om eerst de vorige delen te spelen? Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Exact dezelfde vraag is op de vorige pagina gesteld. Antwoord was ja, koop de Nathan Drake Collection.