Uhm... ik zit nu op Destiny Wiki te kijken naar de ToO bounties. Die lijken relatief simpel? De "Gold" Tier; Complete 10 Trials matches. As a Trials Fireteam, defeat 75 opposing Guardians. ... Complete? Ok. Dat moet voor mij met m'n SUCKOS Regime wel te doen zijn.
Is trouwens veranderd naar 7 matches, maar niemand die een Suros Regime gebruikt in Trials. Arminius-D heeft dezelfde stats met braced frame als de doctrine, maar moet je wel counterbalance hebben eigenlijk. Hopen dat die weer langs komt met Braced frame, Counterbalance & crowd control.
Armi is redelijk tov doctrine. Ik heb een hot swap, counter balance en braced frame versie, maar afgezien van die 5 seconden na weapon swap heeft die gun een stuk meer recoil en vooral muzzle flash. Vind die hakke scopes ook maar matig wat dat betreft.
Pfff alleen maar disconects in de IB. Kan geen potje afmaken Moet nog 1 pot winnen om rank 5 te worden. Is die autorifle de moeite waard?
Tja. Ik heb niks beter in PVP helaas. Alles in november dismanteled voor Marks in de goede hoop wat leuks terug te kopen. Heb ik ook gedaan, maar wel armor ipv een wapen. Ach, voor Flawless hoef je het nu ook niet meer te doen. Bovendien zijn de Bounties prima te doen en beperken zich niet tot 1 ticket voor zover ik kan zien
Ik zou wel Mida fixen als dat kan en een goede shotgun en/of sniper. Ah oke jammer, naja maar een doctrine fixen met cb.
RNG geef me verd*mme voetjes! Alsmaar die ghosts en bonds, word er niet goed van.... ;-) Ik speel eindelijk weer is sinds november 2015 en heb nog steeds voetjes van Light level 305.... Kak rng....
Even een vergelijkingsfilmpje gemaakt voor iedereen die benieuwd is naar de bullethose autorifles. Eerst hou ik alleen de rechter trigger in en vervolgens probeer ik de recoil te controleren. See for yourself Soms kan ik ook wel eens leuke plays hebben. Tijdens het spelen zag het er toch een stuk beter uit Spoiler
Ik ga voor: 333 Ja de muzzle flash is inderdaad wat te veel van het goede op die Arminius-D, die soul dinges heeft geen counterbalance zo te zien.
Voor de echte diehards is flawless gaan nog wel rewarding. Net als de Adept wapens die alleen maar uit het lighthouse kistje vallen heb je nu ook "Pariah"-gear die kan droppen in the lighthouse. Zelfde design als de Standaard trials gear alleen dan met een goud/turqouise finish. En in de armpjes kan je chroma activeren. Voor de PvP'ers is dat soort van de hardmode raidgear.
Nee, maar dat kan wel Ik ben naar aanleiding van dat wapen de DoP gaan proberen met de laatste scope (meer range) en smallbore. Wapen is gelijk 2 keer zo goed op grotere afstanden. Ipv 10-12 headshots doe ik 15-16 damage. Echt een groot verschil. edit: aahhh SBMM is back @Hybrid lees en hoor nu dat er sinds de patch weer een verandering is en dat de lag in gewone crucible ook een stuk erger is. Dat verklaart een hoop.
Ja klopt, zag al iemand lopen met een souls claw en CB, komt met random perks. Die scopes vond niet zo tof op die doctrine, ik heb de rodeo versie dacht ik.
Eerder genoemde April Update "Pariah" trials gear. Zonder shaders. Helm en voetjes zijn de normale versie en de gauntlets en body armor zijn de pariah variant Sent from my iPhone using Tapatalk