Wouw. Dit word weer Advanced Warfare/ black ops 3 prut ... Mijn mening uiteraard. Ik heb CoD al niet meer gespeeld sinds advanced warfighter, campain sucks en multiplayer niet zo tof als MW.
Mwa weet het niet, misschien alleen wat betreft de setting. Gozer op de cover heeft niks aan wat ook maar lijkt op exo en hij heeft een normaal wapen (M4 denk ik) in zijn hand Ze mogen komende week wel met een duidelijke trailer komen. Wel tof dat ze game teasen in Black Ops 3 Nuketown
topic met o.a de trailer van vanavond. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1213907 Doet pijn aan mn ogen.....
Serieus? Laat Crysis, Halo lekker over aan die devs en probeer niet een serie die eens goed was zo te verkrachten. Wat is er mis met Carentan en de gameplay uit COD 2? Man, daar heb ik meer uren in zitten dan alle daaropvolgende COD games. Deze troep zou je niemand door de strot moet willen duwen. Echt...!
Zoals ik al dacht, man man man wat een ellende. Futuristische shit 5.0 dit gaat echt net zo kut worden als BO3 of nog een stap erger ben ik bang. Maar niet te vroeg oordelen, maar ik heb er na het zien van de trailer nog minder vertrouwen in, dan ik al had. Wie weet als we de PVP modes zien, dat je denkt hé lijkt net COD 4 zonder al dat overdreven flitsende gedoe. Ik weet dat veranderingen nodig zijn om een game interessant te houden, maar van de shooter die COD ooit was, is verdomd weinig over. Was COD maar COD gebleven en niet een half gare Halo kloon die het nu is.