Zojuist even een gedeelte van "Hearts of Stone" gaan verkennen. Maar dat is wel even een omschakeling qua moeilijkheid, damn wat zijn de vijanden daar ineens agressief en ontzettend snel! Groepjes zijn nu gevaarlijker dan ooit ben ik al snel achter gekomen...
Zit even met een klein issue. Ik was nog bezig met het eerste gebied, maar heb twee vraagtekens gemist in het eerste. Eén daarvan was midden in het water, vlakbij dat fort waar je informatie moet halen bij een officier die daar de leiding heeft. De tweede bijna helemaal rechts van de map van het eerste gebied. Die tweede is niet te bereiken omdat ik steeds teruggestuurd word omdat ik aan de rand van de wereld zou zijn. Die eerste, die vlakbij dat fort in het water, kan ik niet bereiken omdat ik van onder water word aangevallen door die onderwater wezens. Eerste en enige keer dat ik tot nu toe doodging, want probeerde tegen ze te vechten. Om bovenstaande redenen ben ik al doorgegaan naar het tweede gebied, Valen, maar ik wil natuurlijk wel die laatste twee vraagtekens helemaal ontdekken uit het eerste gebied. Iemand die mij hierbij kan helpen?
Schijt weerwolf, schijt. Noodgedwongen andere quests doen tot ik sterk genoeg ben. Grafhekel aan een volle questlog. Maar goed, toch maar even stukjes van de MQ doen en straks maar even een stad aan doen om te kijken of ik betere gear kan krijgen. Craften wil nog niet, heb mats zat, maar een schematics. Tof spel, combat ben ik wat wisselend over. Het ene moment erg tof, het andere moment vind ik het heel standaard. Wel vet dat het soms erg grof is. Ben benieuwd wanneer ik die beroemde is it... vampieren quest tegenkom.
Dan ga je in het tweede, derde en vierde gedeelte van de game compleet gek worden. Her regent namelijk quests en vraagtekentjes op je map in deze game!
Nee, die weerwolf is de kutste quest ever. Als je die op het level doet dat je hem moet doen is hij erg sterk... vond ik één van de moeilijkste. Met NG+ walste ik er zo overheen, maar wanneer je nauwelijks skills hebt best lastig!
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ging precies die quest spelen om mijn neefjes "The Witcher 3" te showen. Heb nog nooit zo hard gefaald tijdens een 'demonstratie'. Echt alles uit de kast getrokken om die weerwolf te verslaan, maar geen enkele aanpak is uiteindelijk gelukt. Beest herstelde tien ik sneller dan dat ik schade kon doen, niet normaal... In een later stadium in de game terug gegaan en toen was die wel een makkie!
Haha de beruchte weerwolfquest heb ik ook tien keer geprobeerd om daarna maar later een keer weer te doen.
Tijdens mijn eerste playthrough was die quest bugged. Kwam dus terug toen ik level 28 was ofzo, weerwolf zoek. Nooit meer gevonden.
Maar ik had moeite met alle quests in het begin van de game terwijl ik richting het einde vrijwel nergens meer moeite mee had.
Dit soort posts doen me gelijk weer denken aan die beruchte Vampieren quest in Oblivion. Letterlijk de enige quest, incl dlc, die ik niet 1 keer voltooid heb. Ook zo'n grafhekel aan gehad.
Een level 7 quest, maar dat hoerending blijft maar aanvullen, zelfs als ik vol met zilveren zwaard op in hak. En ik gebruik die Sign met die hersenspoeling nog wel. Die helpt wel, maar nog lang niet genoeg. Nu haat ik het ook een beetje dat je maar zo weinig XP krijgt in deze game. En je moet geloof ik ook de eerste 10 punten verplicht in een bepaalde tak investeren. Heel erg irritant.
Die blonde heks waar je een quest chain voor hebt. Wat een schijtwijf is dat zeg. Hopelijk komt er snel een eind aan. Overigens was die scene langs het water wel leuk, hopelijk krijg ik daar later geen problemen mee.