Ohja dat is wel een leuk momentje De soundtrack past ook zo goed bij deze game. Nu het draadje een bump heeft gekregen, krijg ik gelijk zin om het op te zetten.
Heb de eerste episode weer even gespeeld, allerlei verschillende keuzes gemaakt ten opzichte van de eerste keer
Ow kijk, leuk om te horen. Ik ben erg benieuwd... Al zal het niet in een ruk uitspelen worden. Heb nog al wat games lopen op het moment.
En wat is je eerste indruk? Ik heb net E1 uit, beetje die dagboeken zitten lezen en weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden, duurde lang voordat ik een beetje in het verhaal zat. Door dat vrouwelijk geclash voelt het een beetje als interactieve gossip girl haha
Nog geen idee. Heb heel even gekeken naar het menu meer nog niet. Heb wel een tijdje terug de demo op de x1 gedaan en dat was geinig. Gewoon lekker op je gemakje interactief een soort tv serie bekijken. Heerlijk voor tussendoor. Maar op het moment nog te druk met R&C en Driveclub, Pcars, the last of Us, lego Jurasic world, en nog een boel X 360 titels. Heb onlangs mijn xbox 360 ook maar even naar beneden gehaald. Triest eigenlijk, een PS4, en een Xbox 360 en Xbox one. Gebroedelijk naast elkaar onder de Tv. En dan zoveel games hebben dat je gewoon niet weet welke je moet spelen. En dan komt NMS er nog aan (in pre order) en Uncharted 4. Life isn't fair is it?
Heb ik ook last van. Soms is het zoeken naar een game om te kopen en hem dan eindelijk aan te schaffen leuker dan de game. Hahahahaha. Verzameldrang.
Ik vind kopen bijna altijd leuker, informatie opzoeken, prijzen vergelijken, reviews lezen en kijken.. Als ik op werk ben kan ik ook altijd heel erg uitkijken om Savonds even te gamen, maar vaak is het te actief en wordt het Netflix.
Dan is toch juist een game als LiS perfect? Lekker achter over zitten en een soort van interactieve serie spelen
Hmm, voor een tientje is dit wel verleidelijk... Heb alleen nog zo godsgruwelijk veel te spelen en zo weinig tijd Is dit een game die een beetje leuk is voor een chick om te spelen? Probeer mijn vriendin aan het gamen te krijgen maar veel is te complex en te lang enzo voor haar. Telltale games vond ze erg leuk btw.
Ja. Raakte zelf ook veel meer gehecht aan de characters hier, dat rewinden is cool gedaan en je hebt geen qte's in dit spel.
Heb deze game al een half jaar op mijn PS4 staan. Helaas nooit de tijd voor gehad.....misschien dit weekend toch maar even beginnen aan episode 1. Lees veel goede dingen over deze game.