Meh, moest wel van vorige week en gister kijken door al die spoilers everywhere. Ben echt klaar met GoT. Sadistische shit gaat me echt te ver, serie gaat echt nergens meer over behalve emo dialoog en onnodige killing.
Dat viel me ook wel een beetje op. Spoiler Er gaan nu opeens wel héél veel mensen dood, belangrijke personages ook. Roose Bolton en Balon Greyjoy voornamelijk, maar ook Doran. Denk dat de makers de cast willen uitdunnen en nu gaan knallen. Als aflevering 2 enige indicatie is... wordt echt te gek! Zou het niet afschrijven als ik jou was.
Sowieso is nu wel duidelijk dat ze iets groots van plan zijn t.o.v. eerdere seizoenen. Wie had episode 8 van vorig seizoen zien aankomen bijvoorbeeld? Vind het wel goed dat ze nu dit pad zijn ingeslagen, want het werd afgelopen maar pijnlijk duidelijk hoe complex het is om die verhaallijnen op enige wijze te laten kloppen. *sand snakes* Heel benieuwd hoe dit verder gaat, maar nog meer hoe bepaalde mensen volgende ''week'', hopelijk, gaan reageren. Nee, episode is wel een 8/10 waard ongeveer.
Heerlijke episode. Gisteren helaas al gespoilert, of naja ook weer niet. Maar tof, heel tof. Aflevering vloog voorbij! Minder Snakes en Religekkies aub
Ik zie niets op niet nader te noemen bronnen. Wacht wel tot morgen, staat er dan nog niets, is het echt fake.
O die shit. Dat zie ik ook zo vaak. Zijn fake uploads, heb je met grote films ook altijd. For the sake of sharing staat er dan bij, die zijn allemaal nep en PB is er vergeven van.
Heerlijke aflevering. Spoiler Motherfucker is ALIVE! Fucking vet man, ben er blij mee. Was echt bang dat die sadistische fuckers die scene toch lieten eindigen dat hij dood blijft. Zou ik zeker niet getrokken hebben. Dan had ik zeker wel een hele boze post geplaatst op een Nederlandse obscure game website om die producers daar een lesje te leren! En die fuckers weten het.
Ik moet vanavond maar gaan beginnen met kijken, het internet en discussierende collega's wordt nu toch echt te gevaarlijk ivm spoilers. Wel jammer, ik spaar graag wat afleveringen.