In plaats van Jacob's ladder bedoelde ik Arlington road. Maar Jacob's ladder is ook heel goed! (Beide met Tim Robbins)
Is er een alternatief voor Smartflix/Unblock-us? Wil Vikings verder kijken, maar netflix detecteert een proxy/vpn en smartflix vraagt nu om 4 euro per maand
Van wat ik heb begrepen is is dat Netflix het gelijk door heeft en het niet werkt. Ik ben alweer een tijdje weg bij Unblock Us, want ik kreeg alleen nog maar errors.
Ik was al lid toen de prijs nog 8 euro per maand was voor HD, nu is die voor mij ook omhoog gegaan naar 10 met ingang van volgende maand dus ik ben maar geswitched naar het niet-hd plan, kijken of dat bevalt. Gebruik Netflix niet enorm veel meer, alleen heel af en toe een film en een aantal vaste series waarvan 1x per jaar nieuwe afleveringen komen en heel soms een nieuwe serie.
Ze hebben het al een jaar vantevoren aangekondigd aan de leden, best netjes. Ik vind het prima zo. Voor het geld is het meer dan prima.
Volgens mij was het in het begin ooit eens €4,99 voor HD op een toestel. Nu staat die al tijden op €6,99 maar dat gaat dus nu ook weer omhoog? Hmm, moet niet veel meer gaan stijgen anders ga ik toch maar eens tussendoor opzeggen want kijk momenteel zo goed als geen films of series. Echt iets voor in de herfst/winter vind ik. Maarja, je weet hoe dat gaat met die abonnementen met een klein bedrag per maand, je merk niet aan je banksaldo dat iets word afgeschreven waardoor je dit soort vaste maandelijkse kosten eigenlijk helemaal vergeet. Van de andere kant, drink één weekend p/m drie biertjes minder en je hebt je geld alweer terug 'verdient'. ghehehe
Ik gebruikte Unblock-Us om de Amerikaanse Netflix te kunnen bekijken, werkte prima. Maar het lijkt erop dat Netflix nu ook die servers allemaal geblokkeerd heeft. Weet iemand nog een (betaalde) dienst om de Netflix USA te kunnen zien? Ik zou het wel graag via TV of Playstation willen doen (dmv aanpassen DNS), en niet via mijn laptop door het opzetten van VPN oid.
"De eerste zes Star Wars-films zijn vandaag toegevoegd aan het aanbod op Netflix. Morgen komt daar ook The Force Awakens, het zevende en voorlopig laatste deel uit 2015, bij. Dat heeft de Nederlandse tak van het streamingsplatform bevestigd."
Super vet. Ik heb de eerste delen dus nog nooit gezien The Force Awakens was de eerste Star Wars film die ik heb gezien. Alleen iedereen heeft wel een andere mening over in welke volgorde je ze moet kijken.